nedeľa 12. novembra 2006

Ako som robil sprievodcu tej, ktorá vyhrala

Alias návšteva Nicki v BratislaveRáno (no... bolo okolo pol jedenástej $$:-i$$) som vyrazil na Hlavnú Stanicu, kam mala niečo po jedenástej doraziť Nicki, kamarátka z dávno zabudnutého webu stargate-sg1.cz (už pekných pár mesiacov nefunguje, takže ani nemusíte skúšať, ani som to neuviedol ako linku). Poprvýkrát som sa s ňou osobne stretol tento rok na GateCone 2006. Nuž, čakal som teda na stanici a vlak kupodivu nemal meškanie, aj keď vyrážal už z Košíc. Plánovaných 11:08 som teda vybehol na perón s tým, že ak ju pohľadom nezachytím, tak pôjdem skúsiť vedľajší východ. Nezachytil som, tak som vybehol zase von a skúsil som ju pohľadať tam. Kde nič tu nič, takto som behal asi 10 minút. Ako som sa neskôr dozvedel, Nicki tiež behala podobne avšak opačne, takže sme sa stretnúť akosi nemohli. Každopádne sme sa napokon akosi stretli a ja som si hneď vypýtal mobilné číslo, aby sa v budúcnosti podobný prípad už nestal $$:-))$$. Busom sme sa dopravili k Auparku a odtiaľ sme ten kúsok dopešíkovali do Incheby. Keďže sme mali nejakú tu hodinku a pol času, tak sme pochodili celú exhibíciu. Dvakrát. Napokon sme zakotvili na prehliadke šperkov a môj tichý návrh, že modelky by mali byť nahé, aby vynikli tie šperky neprešiel. Nuž čo, možno nabudúce. Keď sme spracovali akúsi podivnú (ale ešte stále nie zelenú) pizzu, išli sme na odovzdávanie cien fantázie. Čo čert nechcel, objavila sa tam aj Startreková čarodejnica, ktorú sme videli už na GC06 $$8-D$$. Dado Nagy sa to pokúšal viac či menej úspešne naťahovať ale napokon to meno z neho vyliezlo a Nicki dostala cenu. Z 52 poviedok mala ona tú najlepšiu aj podľa poroty aj podľa čitateľov a to už niečo znamená $$;-)$$. Bola z toho trochu mimo, ale kto by nebol $$;-)$$. Ako správna celebrita sa popodpisovala asi piatim ľuďom a potom som sa ako správny gentleman nechal od nej pozvať na ... obed? večeru? ... jedlo! $$:-))$$. Trochu neobvykle odprevadila návšteva domáceho na autobus, lebo sa jej nechcelo ísť domov. Teda neviem čo na tej Bratislave vidí, veď tu nič nie je $$:-i$$. Tak sme sa pekne rozlúčili a najbližšie sa uvidíme asi až na GC07. Ale rozhodne sa budem veľmi tešiť! $$:-))$$.

5 komentárov:

  1. A kde si môžem prečítať tú poviedku?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zozeniem linku a poslem ti na mail :) Ak to este je na internete... ak nie je, tak to vystracham od Nicki a poslem na mail :D Inak je fakt dobra ta poviedka :) Skoro ako keby som ju pisal ja :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  3. O jakou povídku se jednalo? Ze světa Stargate bo tak něco?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ee, blizka buducnost povedal by som... islo o moznost darovat spomienky a s tym spojene utrapy :-) taka kvazi detektivka... by som povedal

    OdpovedaťOdstrániť