utorok 21. novembra 2006

Neandrtálec List

PredstavenieJa byť smutný. Ja volať seba List. Ja nemať rodiča žiadny. Ja byť neandrtálnik. Ja včera skoro v noci zobudiť. Ja seba nepoznať vo voda odraz. Ja potom zistiť, že v noc vidieť nie. List nebáť noca. Noc dobrý byť. Všade hluk nie. List rád hluk nie mať. Ja byť List. Minulý deň, nevedieť ktorá presne, ja loviť. Ja uspešný moc byť dosť. List srnka zdochnúť a zjesť. Neupiecť. Oheň mať nie. Oheň mať Konár. Priateľ nie. Veľa srnka on zdochnúť a zjesť a List hlad mať dosť. List skúšať dávno korienka jesť. Korienka chutiť veľmi nie, ale sýtiť trochu. Potom nájsť opačný koniec korienka. Ja pomenovať ovocník. Ovocník farbu ako zdochnutý srnka mať. Ja nazývať červeník. Farba červeník agresívny veľa byť. Ja nemať rád. Ale veľa jesť červeník ovocník. Chutiť. Chutiť viac ako zdochnutý upečený nie srnka a viac ako horká korienka zo zeme vytrhnutý. List už musieť utekať. List lev naháňať. Lev asi hlad mať, inak by predsa naháňať nie. List už utiecť krát veľa dosť pred leva. Leva on báť nie. Vy mať sa dobre.

6 komentárov:

  1. fakt zaujimavy napad :) .. ale mam malu poznamku - podla mna by neandrtalec pouzival menej slovicok typu \"dost\", \"predsa\".. ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dik :) To je jeden z tych inteligentnejsich :-i Dokonca nasiel jahody... :DDD Sice ich este nepomenoval, ale mozno mu dam tu moznost ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nieee, nedavaj mu tu moznost :) rovno ho s najdenymi jahodkami posli za mnou.. ja uz viem, co s nimi :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jimi >>> Odkedy vie neandertalec gramatiku :D:D:D? Ale celkom sa mi to lubilo, hehe :).
    Yfq@ >>> Chces tromfnut jahodkovu fotku :)? Alebo mu ich das na stonku :)? A hlavne nezabudni jahodky treba dat medzi 4-5 lavy horny zubok, velky usmev, prizmurit oci, naklonit hlavu o 10 stupnov do lava (hehe, jimi), obliect si modru bundu :) a je to :). Kedy budeme trenovat :) ?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dupi >>> no, povodne som tym myslela, ze ich vsetky spapam.. :)) .. mimochodom, jahodkova fotka uz nie je moja oblubena - teraz ju tromfla jedna este ovela krajsia, ktoru si zial nefotil.. (Day 05_069) :P

    OdpovedaťOdstrániť