streda 29. novembra 2006

Ďalšie dni v Amerike

Už aby to bolo za namiHodiny v "práci" sú pomalé a nudné. Obchody sme už našli aj kvalitnejšie ako tie, v ktorých sme sa motali v pondelok a tak už sa mi podarilo pokúpiť veci dohromady za nejakých 80 doláčov. Včera som zožral asi polkilový steak. Inak mi jedlo poväčšinou platí Siemens, aspoň zatiaľ som si platil iba jednu večeru (hotdog s colou za dva a juhoázijské orieškové "palacinky" za šesť pade) z troch a jeden obed z dvoch (to boli také mäsové guličky, dosť ostré a dosť veľa za nejakých šesť dolárov). No a to je hádam na teraz zase všetko...

6 komentárov:

  1. Šest dolarů za jídlo? To asi nejíš u Mekáče, co? :-D Na druhou stranu, když si to tak vezmu, tak je co celkem běžná cena za jídlo v Praze ... Nj, my, co jsme zhýčkaní vynikající pizzou za 70 Kč ... :-D Hlavně, jestli ti chutná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som rada že ti chutná aj ked aj mne sa to vidí dosť drahe ale inak to nejde a teším sa už ked prideš domov

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Incik: Poviem ti to takto - jedol som uz aj lepsie :DDD

    Mama: ale, prosim ta, to je podla mna este lacak :) 6 dolarov mas desatinu toho co mam ako diety (bez vreckoveho)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jimi a okrem toho, co si spominal, mal si aj nejake jedlo ?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak trosku hladuj :) . Diety sa vzdy zidu. Vies, kolko sa da na nich zarobit :) ? A lot of money :)

    OdpovedaťOdstrániť