nedeľa 3. decembra 2006

Jimi The American

V konečnom dôsledku to hádam aj stálo za to. Ale len veľmi tesne.Aj keď si uvedomujem, že budem za totálneho ignoranta a losera, spravím len jeden článok. Amerika by sa dala kľudne spracovať na 7 dlhých blogovín, ale ja som lenivý. Cesta Môj prvý let v živote bol čosi úžasného. Tá eufória po preletení pásom oblakov bola prekonaná iba eufóriou po pristátí. A aj to len veľmi tesne. Pozerať sa na Európu a následne východné pobrežie Ameriky je tiež neopísateľné (ale napriek tomu o tom budem najbližšie dva mesiace rozprávať pri každej príležitosti $$;-)$$) a nezabudnuteľné. Môj druhý let už bol trochu nuda. Vzlietnete, nudíte sa, pristanete... akosi mi to zovšednelo $$:-))$$. Jedlo Prvé dobré jedlo bolo v lietadle smerom tam. Cestoviny... hmm, ňamka. Prvé dobré jedlo na území Spojených štátov bolo v posledný deň. Hamburger, hranolky, zelenina. A bolo toho také kvantum, že som to ani nezjedol. Inak to tam bolo také, povedal by som priemerné, ale zatiaľ čo doma sa na jedlo vyslovene teším (ako bulimik), tam som mal občas chuť ho vynechať (ako anorektik). Aj keď ten steak, čo mi platil ujo Siemens bol celkom fajn (z neho som mal zase chuť sa povracať, opäť ako bulimik). Obchody Na to, že malo to centrum rozlohu menšieho veľkomesta, bol ten výber pomerne... divný. Kopa nevyužiteľných somarín, ale nie dosť vhodných (či už cenou alebo účelom) na podarovanie ako suvenír. Pohľadnice v jednom krámku a aj to len na jednom mini stojančeku. Najviac sa mi pozdával Wal-Mart (a trochu Target, lebo som si tam kúpil toto: ). Ale na nákupy som minul pomerne dosť. Pre seba som kúpil ešte Slinkyho, takú masážnu blbinu a Americko-futbalovú loptu. A zapichovacích Santov $$:-))$$. Robota Omg! Zbytočnosť a navyše neskoro. Ale... Čarodejnica z krajiny Oz a čarodejník z krajiny Zen Prednášal nám Nemec, žijúci momentálne v Amerike. Neviem, či to tak majú všetci Nemci, ale on hovoril "then" ako [zen], prípadne "whether" ako [veza]. Vzhľadom na to, že $$violet$$Then$$/font$$ bolo jedno jeho obľúbené slovo a $$violet$$Basically$$/font$$ druhé pomenovali sme ho pôvodne Bejzikly Zen. Marek to však vylepšil po tom, čo sme manažérke kvality pridelili nick Čarodejnica (nie preto, že by bola tak škaredá, ale preto, že je ešte škaredšia $$:-))$$) a tak vznikla dvojica napísaná vyššie kurzívou $$;-)$$. Obedy zadarmo a internet Toto bolo asi to čo som tam robil a ešte navyše tie obedy stáli za ... nič $$:-))$$. Ale... od hladu som nezomrel a bolo to zadarmiko, tak čo by som sa sťažoval $$:-))$$. Američania Veľmi zvláštny národ títo Amíci. Pri každej príležitosti sa vám prihovorili "Hi. How are you?" a ja aby som vedel, ako sa na to reaguje. Tak som iba tak čosi zahuhňal, skontroloval displej na pokladni (pretože rozumieť výslednú sumu dalo zabrať $$:-))$$), zaplatil, zobral change a vypadol. Inak sa mi zdalo, že oni mne rozumejú celkom dobre, aspoň väčšinou. A jednej ženskej som vysvetloval, že tie ich mince sú na hovno = "These coins are very confusing." na čo sa ma opýtala, že odkiaľ som, ja že "From Slovakia" a po jej nechápavom pohľade "Central Europe". No takže tak... Aha, ešte som si všimol akúsi diskrimináciu a'la Planéta Opíc. Ak si pamätáte, tak Šimpanzi boli vedci, Orangutani politici a Gorily vojaci. Tu sú na vyšších postoch takmer bezvýhradne belosi (prípadne Ázijci), a tie nižšie si delia čierni a hispánci (vrátnici a upratovači). V lepšej reštaurácii drvivá väčšina belochov, v McD's (Wendy's, Burger King...) naopak. Fotky Hotelová izba Hotelová izba Hotel Auto Vianočná výzdoba v Siemense Informačná tabuľa Okolie Siemensu Fajne autíčko Asi súčasť univerzity Študenti Domček Ďalší domček Požiarnicke auto Auto na kontrolu parkovacích hodín Zrejme tiež súčasť univerzity Masážna blbina $$:-))$$ Jets do toho! $$:-i$$ Slinky Takže, dám vám jednu radu na záver. Ak do USA, tak niekde, kde je lepšie ako na okraji Princetonu, t.j. do Californie, či na Floridu, alebo keď už do takého zapadákova, tak nech vám to aspoň niekto zaplatí. Ako vhodný kandidát sa ukázal byť jeden mŕtvy Nemec $$;-)$$.

7 komentárov:

  1. když tak koukám na ty holý stromy, tak si říkám, škoda, žes tam nebyl na jaře a nebo v opravdový zimě.. :))
    however, welcome back ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lenka: Stromy by to imho nezachranili ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A kde je fotka záchodů, co? :-D Btw: U toho prvního auta jsem myslel, že to bylo vaše služení, ale evidentně to bylo nějaké ramdom car, co? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jj, zachodky kde su :) ? A tiez si neopisal, ake su tam zenske :). ale asi nic moc, ked si ich ani nespomenul :) . Tu masaznu blbinu si musim osobne :P

    OdpovedaťOdstrániť
  5. btw, ale meangirls bolo asi to najlepsie, co momentalne NY ponukal :)))))))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Incik: Fotka zachodov nevysla moc dobre a fotil som ich len raz...

    Random sa pise s n a bolo to auto, ktore sme si vybrali este v Bratislave cez internet a pozicali na letisku v NY

    Dupi: Filmov tam mali milion, ale Mean Girls su jediny film, za ktory som bol ochotny utratit prachy (btw 10$)

    Zeny imho rovnake ako vsade inde... hlavne si uvedom, ze my sme boli 8 az 10 hodin v robote a potom sme jak sialenci pobehovali po obchodoch. Neboli sme na dovolenke ;)

    OdpovedaťOdstrániť