piatok 22. decembra 2006

Jimi the Sloganmaker

Pozadie vzniku známych zelených viet a iné drobnostiZačalo to (ako väčšina vecí v mojej modernej histórii) už na starom dobrom SG webe, ktorý je niekoľko mesiacov mŕtvy. Ako na každom dobrom fóre, aj tam mal každý užívateľ možnosť napísať si akési motto či slogan, ktorý sa potom objavoval pod každým príspevkom. Slogany sa stali bojovým nástrojom na prezentáciu svojich názorov, životného stavu, alebo slúžili na obyčajné humorné komentovanie niekoho či niečoho. Úspešne v sloganovaní pokračujem aj na blogu a na lapiduchu. Tu je výber toho najlepšieho, čo som vyprodukoval aj s vysvetlením "Prečo?". $$green$$Ked matematici objavili nekonecno, pomysleli si ze je straaasne velke... Ale to este nepoznali moj egoizmus ;-)$$/font$$ (tak toto snáď komentár ani nepotrebuje $$:-))$$) $$green$$Kazdy ma zivot taky aky si ho urobi$$/font$$ (hm... v podstate s tým suhlasím aj dnes, aj keď každý sa rád posťažuje na "okolnosti", že? $$;-)$$) $$green$$Jedina 100% smrtelna choroba je zivot ale ked uz ho mame tak zijme, jedzme a pime kolko vladzeme.$$/font$$ (ďalšia veľká životná pravda $$;-)$$) $$green$$Optimisti su blazni... tak preco sa k nim nepridat?$$/font$$ (tak toto snáď dokazujem pomaly každým dňom, veď zajtra bude lepšie $$;-)$$) $$green$$Život je ako pes, keď zistí, že sa ho bojíš, uhryzne ťa.$$/font$$ (svätá pravda, ktorej by sa mal držať každý s nízkym sebavedomím, treba si veriť, lebo inak je všetko na prd $$;-)$$) $$green$$Nespoliehaj sa na druhých, nebudú tu večne, ale sám zo sebou budeš až do smrti.$$/font$$ (nie, že by som chcel tvrdiť, že nepotrebujem pomoc od druhých, ale nie je dobré sa na to spoliehať... v podstate ide o parafrázu na slávne "Keď chceš človeka zasýtiť na jeden deň - daj mu rybu. Keď chceš človeka zasýtiť na celý život - daj mu udicu.") $$green$$Život je otázka priorít.$$/font$$ (treba si vyberať, čo pre nás má a čo nemá cenu a tomu sa venovať) $$green$$Čas je najlepší lekár.$$/font$$ (časom všetko prebolí...(alebo: "Dlhšie ako do smrti nás nič trápiť nebude" $$;-)$$) $$green$$Je to v emóciách, nie v pamäti$$/font$$ (alias: je takmer jedno čo si pamätáte, keď neviete správne reagovať na situáciu) $$green$$Niekedy mam pocit ze moj zivot je len film. Neustale vsak rozmyslam ktory pako si pustil taku kravinu.$$/font$$ (Krásne, skutočne krásne motto. Súvisí s tým, že občas je môj život príliš divný aj na môj vkus $$:-))$$) $$green$$Este nie som taky sprosty ako sprosto sa citim$$/font$$ (to bolo po nejakej ťažkej osudovej rane, keď som si povedal, že som bol blbec a že už nebudem $$:-))$$) $$green$$Mam na haku, kto ma viac?$$/font$$ (prejav flegmatizmu najhrubšieho zrna, to si snáď pamätáte, nebolo to tak dávno) $$green$$Zivot je svina ale bohuzial sa prezit musi cely.$$/font$$ $$green$$Clovek si zvykne aj na smrt.$$/font$$ (dva veľmi súvisiace slogany hovoriace v podstate o tom, že sa nemáme nechať odradiť tým zlým, čo sa nám stáva) $$green$$Pravopis je jedna z mála techník, ktoré nevylepšujem.$$/font$$ (tak tento mi príde vyložene vtipný, pretože by som mal vylepšovať aj pravopis $$:-))$$) $$green$$Najľahšie sa mi zabúda vtedy, keď to nepotrebujem.$$/font$$ (Krutá vec... keď sa naučím niečo, čo potrebujem v škole, tak mám problém si to zapamätať. Keď mám chuť na niečo zabudnúť, tak na to just furt myslím) $$green$$Už ani ten Jimi nie je čo býval.$$/font$$ (zmenil som sa...) $$green$$Keď mi nepovieš kde robím chybu, len ťažko sa polepším.$$/font$$ (ďalšia imho veľmi múdra vec - človek sa totiž síce učí na vlastných chybách, ale len málokedy si tie vlastné chyby uvedomuje) $$green$$Človek časom príde na to, aký bol kedysi strašný debil. Horšie však je, ak na to nepríde.$$/font$$ (Myslím, že veľa z nás by si o tom svojom staršom ja povedalo, že to je idiot. A je to preto, lebo sa naša osobnosť časom vyvíja, keby sa nevyvíjala, tak sa môžeme dať rovno zahrabať. Najhoršie však je, keď si človek neuvedomí, že jeho názory spred 10 rokov stoja za houby a že by ich mal prehodnotiť) $$green$$I don't know. And I don't care.$$/font$$ (A najmladší, ktorý mám zapísaný. V podstate opäť vyjadrenie akejsi sebakritiky, že niečo neviem, niečomu nerozumiem, ale zároveň priznanie, že je mi to jedno, pretože som flegmoš) Tak, aký je váš názor na moje malé "múdra" tvorené počas takmer troch rokov? $$;-)$$

5 komentárov:

  1. Teda, něco by se dalo tesat do kamene :-D Nejvíc se mi líbí \"život je jako pes\" a \"člověk časem zjistí, jaký byl debil\" :-)) Ale mám dojem, že \"život je otázkou priorit\" snad bylo v televizi v nějaký reklamě ... měl bys je žalovat :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem :-)) Ale... tak mozno som to nie vsetko vymyslel uplne sam :-i Osobne si myslim, ze heslo \"zivot je otazkou priorit\" vymysleli uz stari Greci ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Život je otázka priorít...Genialna mudrost. Ak sa ju naucim spravne pouzivat, budem sa mat v zivote dobre :).

    Este nie som taky sprosty ako sprosto sa citim...Kazdy robi osudove chyby jimi :). Ja ich mam za sebou uz dost :( .Preto si uz davam na vsetko obrovsky pozor, aj ked mi to miestami nevyjde (napr. double twist nipples :o), to bola ale riadna kravina...au).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stejnak nejlepší je tento :

    Niekedy mam pocit ze moj zivot je len film. Neustale vsak rozmyslam ktory pako si pustil taku kravinu.

    To je dokonalý samo o sobě. :D

    OdpovedaťOdstrániť