nedeľa 10. decembra 2006

Len tak z brucha,

že šak niečo z toho bude.Ako nadpis napovedá, tento článoček by sa hodil skôr do rubriky "Hlbokomyselné úvahy ropuchy tropickej", ale keďže takúto rubriku nemám, musím sa uspokojiť aj s touto. V podstate ide o večný boj bloggera, ktorý nemá nič nové. Alebo aj má niečo nové, ale nie je to až tak nové, ba vo svojej priamej podstate je to skôr staré ako nové. A keď už to aj fest nové je, tak je to aj tak rovnaká nuda ako všetko staré, ergo je to napokon tiež staré. Takýto blogger bojuje s myšlienkou "Blognúť, či neblognúť, to je otázka" a nech už vybojuje akýkoľvek výsledok, výjde z toho onen blogger najhoršie. Pretože buď neblogne vôbec a ľudia sa ho (v tom lepšom prípade samozrejme) pýtajú, kedy blogne (v tom horšom iba vidí klesajúci prírastok na počítadle), alebo blogne taký paškvil aký si práve teraz čítate. No ale aby som len nebullshitil (výrazy $$green$$bullshitiť$$/font$$ a $$violet$$bullshitizmus$$/font$$ sú chránené mojou obchodnou značkou a čo nevidieť zľudovejú do tvaru $$green$$bulšitiť$$/font$$ a $$violet$$bulšitizmus$$/font$$), tak sa vám pochválim, že sa usilovne učím na Robotiku a začínam nadobúdať neblahý pocit, že tomu nielen začínam rozumieť, ale, že ma to dokonca začína baviť. A to už je zle, milí priatelia. Okrem iného si dnes idem vybrať nové škuľky (to sú také tie dve sklenené veci v kovovom ráme, čo sa dávajú na oči), pretože už začínam nevidieť. Respektíve prestávam vidieť, podľa toho, či to hovorí optimista, alebo pesimista. Ale také zlé to zase nie je, postačí hádam pol dioptrie. A ešte sa mi podarilo dospať deficit spôsobený služobkou v USA a to tak, že z piatka na sobotu som spal asi 12 hodín, a teraz sa konečne necítim ako permanentne nahúlený. Do budúcnosti vám (a najmä sebe) želám čo najmenej článkov tohto typu $$;-)$$.

13 komentárov:

  1. Neříkal jsem, že to bude dobrý? :-D

    Btw: těch dvanáct hodin ti závidim :-D já poslední dobou chodim spát ve dvě a vstávám v sedm, takže by se mi hodilo tak 20 hodin spánku, abych nebyl nevrlej a aspoň trochu mi to myslelo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na to, ze nemas o com pisat sa ti IMHO podaril celkom fajn clanocek :)
    ..a k ostatnym trom veciam.. neviem preco mam pocit, ako by si to pisal o mne :DD
    1. tiez sa usilovne ucim a zacina ma to asi bavit,
    2. sucasne skulky mi uz tiez zacinaju nepostacovat,
    3. v dospati deficitu spanku si ma tromfol o hodinu :)
    .. ked zvazim, ze sme iba vo virtualnom pribuzenskom vztahu, celkom dost sa to zhoduje ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jimi>>>
    1. no chalan, ja by som skor povedal, ze tento mas blogovu deformaciu :) .
    2. Ak napisem bullshitizmus, tak som ti dlzny kilecko :), pretoze porusujem autorske prava :) ?

    Yfq@ >>> Jimi dokaze urobit z nicoho nieco, co je v dosledku nekonecny narast :).
    k bodom :P :
    1. ja som momentalen povolil s ucenim, lebo som skoncil cisco. Ale ochvilku sa budem ucit na skusku
    2. (ked uz pouzivas skratky) WTF? OMG? WTH? Ty mas brilky :) ? A nikdy si mi o tom nepovedala???hm.....hm..... :)
    3. Zo soboty na nedelu som sa vyspal konecne viac ako 6 hodin :) .Takze si sam sebe gratulujem :)

    Aj by som napisal ******** , ale je to stale priste tajne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ERRATA
    jimi>>>
    1. no chalan, ja by som skor povedal, ze \"tentokrat\" mas blogovu deformaciu :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dupi >>> ty nevies, ze nosim okuliare ?? ..asi tak od piatich rokov mimochodom :) ale momentalne len ku kompu :))

    ******** radsej nepis, lebo Jimi nebude chapat o co ide a zacne nam zas vymazavat komentare ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Yfq@ >>> jimi ma v tom uz prax :-X :D .Ale nie, uz som ticho, lebo mi da fakt ban :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Yfq@: Ja som to tiez nevedel, alebo vedel a zabudol som :)) Inak teta doktorka povedala, ze nepotrebujem silnejsie, len nemam tolko cumiet do kompu, lebo vtedy si ocicka zvyknu na tu malu vzdialenost v okuliaroch a potom sa nevedia prisposobit na vacsiu vzdialenost

    Dupi: Hned poslem pravnika aby ta skasiroval :P

    A prosim vas, nerobte mi tu bordel ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. borteeeel!! :-i :D
    hele tak to ti fakt nezavidim, ja mam o cem blogovat na mesic dopredu, ale vyvinout tu aktivitu...:D zejtra vyrazim na postu pro mp3prehravac, tak doufam, ze to bude natolik velkej duvod, abych o tom blogla :D ale dobry, fakt :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jimi >>> tak uz (alebo uz znovu) vies :) ..ale nechapem, co take zaujimave je na tom, ked clovek nosi okuliare :)
    ..a ziadny bordel tu nerobime :P

    Dupi >>> som ti hovorila, ze sa mu to nebude pacit..
    btw, vedela by som o osloveni (********), ktore by sa hodilo pred Jimiho veticku \"A prosim vas, nerobte mi tu bordel\" ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jimi >>> prave som si spomenula, ze som zabudla reagovat na tvoju tetu doktorku :) ..to je celkom mozne s tym kompom, ale nejako sa mi kukanie don obmedzovat nechce, takze neviem ako to vyriesim ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jimi >>> Ty si ma este nevidel robit bordel :). Teda vlastne hej a potom si zacal byt eeeevil.

    Yfq@ 1 >>> :DDDD, to si dokonale trafila :D. Sa mi tam paci aj slovicko \"prosim\" :). Ale ******** sa mi paci uplne najsamZEnajviac :))).
    Yfq@ 2 >>> V tom pripade ti zoberem od neho druhy chvostik a vydrzi ti iba 4 hodiny :). Ja nie som zly, ja to robim pre tvoje zdravie ;).

    ZuSka >>> Tak musis jimimu zdoverit s tvojimi napadmi na blog :) . Velmi rad ti pripravi clanok :) .

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dupi >>> chvostik mu mozes zobrat akurat ten s myskou - s touchpadom sme nastastie celkom kamosi ;)

    OdpovedaťOdstrániť