pondelok 25. decembra 2006

A to mám zase rok čakať

na ďalšie Vianoce? $$:-/$$...Namiesto toho, aby som zdĺhavo vypisoval zoznam darčekov čo som dostal, a ako sme chaosili a čo všetko sme robili, napíšem iba čo sa mi páčilo. Páčilo sa mi, že sme sa ako obvykle 23. zišli a že sestry ako obvykle zdobili stromček a ja som im ako obvykle zavadzal a robil zle. Páčilo sa mi, že mama tradične hysterčila a že my sme si z toho tradične nič nerobili. Páčilo sa mi, že mama tradične chcela, aby sme počúvali koledy, ale my sme namiesto toho tradične kecali a kecali a prehlušili sme koledy natoľko, že sme koledy úplne zrušili. Páčilo sa mi, že vznikol ten náš klasický hurhaj, kde nikto nikoho nepočuje, ale všetci si rozumejú. Páčilo sa mi, že som si zašoféroval po prázdnych cestách Bratislavy, taktiež tradične. Najviac sa mi však páčil darček od Betty: Keď si človek uvedomí, čo to vlastne znamená, má až problém vidieť na písmenká (to akože kvôli slzám $$;-)$$). Sečteno a podtrženo - tieto Vianoce sa mi prosto páčili $$:-)$$.

3 komentáre: