streda 3. januára 2007

DarthCon 2006

Alias Všude samí DarthiNový rok prišiel bez toho aby ho o to niekto žiadal. Jimi's Land vstupuje do svojho štvrtého kalendárneho roku práve týmto príspevkom. Na jednej strane sa to zdá ako večnosť a na strane druhej to uplynulo rýchlejšie ako humbuk okolo Pendolina, ktorým som nakoniec necestoval $$:-/$$. Silvestrovská akcia bola podľa mňa veľmi vydarená. Nebol som ani hladný ani smädný, čo pokladám za vynikajúci základ $$:-))$$. K tomu mi ešte bolo aj teplo, takže sa už vôbec nemôžem sťažovať. No a aby toho nebolo málo, tak som prežil niekoľko záchvatov smiechu, aké sa v dnešnej dobe vidia málokedy (v tomto som totiž veľmi náročný, keďže sa smejem úplne bežne a tak je ohromne ťažké ma skutočne rozosmiať $$;-)$$) Väčšinou sme čumeli na filmy (Žhavé výstrely 1 a 2, Mafia, Henry Proper, Cars, Lucky Number Slevin a kúsok aj Pár Pařmenů), následne sme neustále opakovali tie najprofláknutejšie hlášky - Chcipnííí, Ještě, že je tu pár sexy blonďáků, na které se mohu dívat a tak podobne. Keďže sú filmy náročné na sústredenie, radšej som si (ja osobne) pozrel Haló, Haló, ktorého sme stihli tak 40 epizód. A inak sme hrali karty, párkrát sme boli vonku (ale bez snehu to není ono - čo malo samozrejme svoje nevýhody, ale aj jednu nesmiernu výhodu a to, že som nebol mokrý až za ušami $$:-i$$) a hlavne sme veľa veľa rozprávali $$:-))$$. Najviac sme sa s Jackom bavili na Petroitových troch nezabudnuteľných hláškach: Prvá - hádzali sme s Jackom hefty z českého dabingu Counter-Strike-u ako "Pryč, bouchne to!" a "Chraňte ho, cucáka důležitýho!" a Petroit na to: "To mi připomíná, jak když si do CSka dáte český dabing", no my sme boli proste na zemi $$:-))$$. Druhá - to bolo pár minút po tej prvej (keď sme sa dosmiali). Rozoberali sme, že keď Funesa dabuje Krampol (pretože Filipovský zomrel), už to neni ako keď ho daboval Filipovský a Petroit na to zavesil perlu: "Ale ten už umřel (Filipovský)", takže sme z toho takmer zomreli aj my $$:-))$$. Tretia - Jack na Janu: "Znáš přece tu dětskou hru na šest, ne?" a Petroit: "Honěná?" $$:-))$$ (Mala to byť šikana $$;-)$$) Nuž a ešte sme sa skvele zabávali pri vymýšlaní Darth prezývok (odtiaľ názov akcie). A tak vznikol Darth Fuhrer (hubená Jana), Darth NoName (kouřící Jana), Darth Wormulus (Jogina, pretože od GC06 jej hovoríme Červ), Darth Vera (ZuSka, dôvod pomenovania je na dlhšiu debatu, ale zasvätení vedia), Darth Incikosaurus (Incik), Darth Ibalginus (Darth Impregnator, alias Petroit) a Darth Brufenus (Citrónka). Nuž a keďže v prvých epizódach Haló, Haló hovorí jeden nemecký dôstojník namiesto Heil Hitler iba Klap, zdravili sme Darth Fuhrera zdvihnutou pravicou a slovom "Klap!". Mala z toho skutočne radosť $$:-i$$. Nuž a na naše náhradné Vianoce som dostal exhibujúcu kravu od ZuSky a plyšového medvedíka v červenom kabátiku (ktorého som pomenoval Banán) od Joginy a Citrónky. Poďme na to, čo ma trochu sklamalo (pretože aj také veci musia byť $$;-)$$) - Nulová organizácia "Vianoc". Minulý rok sme mali aj "stromček" a celkovo bola tá atmosféra... tento rok sa to zmenilo na odovzdávanie humanitárnej pomoci na Blízkom Východe. Ďalej sa mi nepozdávalo to, že sa na mňa v noci furt Petroit tlačil $$:-i$$ a to, že som prechladol a tak sa moja spotreba kapesníkov zvýšila stonásobne. P.S.: Spravil som Robotiku, ale akosi z toho nemám radosť. Teda, mám z toho radosť, ale eufória, akú som očakával je nikde, pretože zásoby endorfínov mám vyčerpané (vďaka DarthConu) zrejme na dlhý čas. Každopádne Robotike môžem vďačiť za job v Siemense a za poznanie, že idioti nevymreli. P.P.S.: Fotky buď dnes neskôr, alebo zajtra. Alebo niekedy potom.

4 komentáre:

  1. a stejně Petroit nemyslel Filipovskýho, ale toho herce :-i :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to PPS ma co znamenat ? :( vies, ako som sa tesila ? ? ? :(((

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A ty si Darth ... ? Si si nic nevymyslel pre seba, alebo to len zatajujes ako fote, ktore akosi nie su :) . Noo a vidis..., uz by tu mohli byt ne :) ?
    A nevyhovaraj sa na Petroita :) . Co ste to vy dvaja mazaci robili :D ?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já chcu foooootky! To je vždycky to nej. :D

    OdpovedaťOdstrániť