štvrtok 18. januára 2007

Prečo mám radšej Siemens ako FEI

Výhody vhodného zamestnaniaPôvodne som toto blognutie robiť nechcel, lebo mám pocit, že sa stále iba vychvalujem ako nič nerobím a beriem za to prachy $$:-i$$. Ale keď ja mám v živote tak málo vecí, ktorými by som sa mohol chváliť, že si túto možnosť proste nedokážem odpustiť. - $$green$$Finančné hľadisko$$/font$$ - K tomuto snáď niet čo dodať. Škola peniaze berie, Siemens dáva... - $$green$$Časové hľadisko$$/font$$ - Aj keď môj pracovný čas pozostáva z 42,5 hodiny týždenne, zatiaľ čo školský týždenný fond činil v najhorších časoch "iba" 38 hodín, vyhráva aj tu Siemens. Za prvé v tých 42,5 hodinách je 5 obedov a navyše to nikto nekontroluje, takže reálne som v práci 34 až 38 hodín týždenne. Na druhú stranu, v škole nebola ničím výnimočným trojhodinová pauza medzi hodinami a tým sa škola často dokázala natiahnuť na 45 hodín do týždňa. - $$green$$Zábavné hľadisko$$/font$$ - V škole sedíte a počúvate, v tom horšom prípade píšete. Môže sa vám dokonca pošťastit, že sa dostanete k počítaču, dokonca s internetom, ale skutočne málokedy. V práci mám k dispozícii komp stále, internet stále (aj keď len 30MB denne, čo však bohate stačí) a nie je problém si z domu priniesť DVD s obľúbeným seriálom. Navyše stíham pracovať, čo je fantastické! $$8-D$$. - $$green$$Vzdelávacie hľadisko$$/font$$ - Škola je od toho aby vás vzdelávala. To však vyžaduje jeden závažný predpoklad - že vás vzdelávať dokáže. Nepopieram, že som sa na strednej, či vysokej naučil mnoho užitočného. Avšak akosi sa to stráca v tom ohromnom balaste zbytočností, ktorými nás tam denno-denne kŕmia. Naproti tomu som sa v Siemense ešte viac zdokonalil v angličtine a programovaní. God bless Siemens. - $$green$$Sociálne hľadisko$$/font$$ - V škole som spoznal stovky ľudí, z ktorých sa bavím možno s dvoma, troma. A zdravím sa maximálne s dvadsiatimi. Tu som za pár týždňov spoznal možno desať ľudí, ale všetci ma dokážu rozosmiať a navyše majú podobné záujmy ako ja a vyznávajú podobný štýl humoru. Želám vám, aby ste si našli lepšiu školu ako je FEI a minimálne taký dobrý job aký je tu. $$;-)$$

3 komentáre:

  1. Jenže k tomu, abych si našel tak dobrej job, musím jít nejdřív na vysokou školu :-D Ale mně se FIT líbilo, takže to tam snad tak hrozný nebude ... pokud se tam smz dostanu :-)) A pak si budu soukromě podnikat, nikdo mi nebude určovat pracovní dobu a na zakázkách si budu vylepšovat svoje XP ... Lepší jak Siemens :-D I když u něj je jistý každoměsíční plat, což u živnosti chybí ... všechno má svoje plus a mínus :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hlavne keď si podnikateľ, tak potrebuješ kapitál na software, hardware, reklamu... ale držím ti palce (inak nič proti, ale osobne verím viac tomu, že bude podnikať ZuSka ako ty :-i :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Incik >>> chces ist na FIIT => LOL :D . No chalan, drzim ti palce :) . Ak bude nejaky problem, ozvy sa :D . Inac fiit je bohovska skola. Naucia ta tam az nic :) . Vsetko je to samostudium . Enjoy :)
    Jimi >>> O ZuSke to bolo taaaakto dobreee :D:D:D.

    OdpovedaťOdstrániť