nedeľa 28. januára 2007

Moja naprosto prvá prvotina.

Poklad v dome.Riskujem, že sa úplne najsamnajviac znemožním, ale vzhľadom na to, že ste všetci zvyknutý na to, že som nekonvenčný a tak trochu pomerne dosť divný, nebude to vadiť ani vám a ani mne. Písal sa rok... už neviem presne ktorý, ale mal som okolo 10 rokov a napísal som prvú poviedku. Písmo je nečitateľné, čo paradoxne nie je spôsobené vekom ale mojím škrabopisom, ktorý sa odvtedy zlepšil o nekonečné množstvo percent. Ale dosť bolo zbytočných rečí, poďme na to. Nezabudnite, že predtým ste ma mali celkom radi. (Btw. dovolil som si opraviť nejaké gramatucké detaily, snáď som ich opravil dobre $$:-))$$) Starý dom, spráchnivelý, nachádzajúci sa na kraji veľkomesta bol miestom činu. Tak a teraz už o tom čo sa vlastne stalo. V tomto dome bol poklad. A o ten poklad sa zaujímali viacerí ľudia. Hlavne preto, lebo pozemok, na ktorom bol dom, bol ponúknutý k predaju. Bolo to na aukcii. Každý kto mal záujem o poklad stále prihadzoval. Ale všetci veľmi rýchlo povypadávali, lebo nemali dosť peňazí. Zostali iba dvaja. Z pôvodnej ceny (1000 USD) sa zvýšila o dosť (150 000). Nakoniec jeden kapituloval. A ten druhý si pozemok zobral do vlastníctva za 200 000 USD. A v tú noc sa to stalo. Ahá, vy neviete čo. No predsa vlámanie sa do domu, vstúpenie na cudzí pozemok a kto vie čo ešte. Majiteľ domu (nebudem menovať) hneď ráno zavolal políciu. Poručík Columbo za pár dní všetko vyriešil. A kto bol páchateľ? No predsa ten čo chcel poklad a sekretárka majiteľa domu a pozemku. Dostali dva roky a majiteľ pozemku nemusel hľadať poklad, lebo ho oni dvaja našli zaňho. Hádajte čo o tomto dome môžem vedieť. Tak vy sa vzdávate, alebo vám mám napovedať? No dobre, ja vám to poviem. Natáčal sa tu veľmi významný seriál, ktorý sa začína písmenom D. Ďalšie je A. Potom dve L. A nakoniec A a S. A teraz viete čo som tým myslel. Je to predsa DALLAS! No a ten, ktorého zavreli hral bratranca Reya a tá sekretárka bola April. Koniec. A zároveň koniec mojej kariéry ako spisovateľa $$:-i$$. Dôkaz miesto sľubov: Image Uploaded by ImageShack Toolbar

4 komentáre: