streda 31. januára 2007

Hlášky z práce

Keď už nič, tak sa aspoň pobavímeNepamätám si asi ani percento z toho, čo tu už za tých pár mesiacov zaznelo, ale aspoň kúsok. Kolega Jano má už trošku pokročilejší vek a tak sa mu prihodilo, že zaspal. Chceli sme ísť na obed, tak ho Marek zobudil. Marek je však zase známy tým, že pred obedom si takmer vždy chodí odskočiť na záchod a nieked aj na "dlhšie", ak mi rozumiete $$:-))$$. A prebehol medzi nimi nasledujúci rozhovor: M: $$green$$Už si dospal?$$/font$$ J: $$violet$$A ty už si sa vysral?$$/font$$ M: $$green$$Ja som sral, kým ty si spal$$/font$$ Mne nezostávalo nič iné, než dodať, že by z toho bolo pekné voľné pokračovanie filmu so Sandrou Bullock, ktorý sa volal "Kým si spal" $$;-)$$. A mám ešte jednu situáciu... Allan, náš hlavný architekt raz sledoval z okna pokračujúce demolačné práce, pričom demolátori boli práve na obednej prestávke. Tak zahlásil: "To sú podvodníci, zase nič nerobia..." a ja: "Hm, asi si berú príklad z nášho projektu..." $$:-))$$. Nuž a ešte musím podotknúť, že vedľajšia kója je v sledovaní demolačných prác zďaleka najaktívnejšia, tak tu tiež zaznela veta: "Koľko programátorov je potrebných na to, aby bola zdemolovaná budova?" $$:-))$$

1 komentár:

  1. Ja len dufam, ze sa raz v knihkupectve stretnem aj s nejakou knizkou od teba:) Ale ponahlaj sa, lebo sa minie papier!

    OdpovedaťOdstrániť