pondelok 15. januára 2007

Sobota

a tak různěV sobotu som bol na JaKovej oslave 22. narodenín, takže som opäť po čase videl tváričky niektorých z mojich obľúbencov. Išlo v podstate o ďalší hláškovací večer obohatený o isté nové prvky, ako bitka o pizzu, či metrosexualita, prípadne rozbíjanie pohárov... To s tým rozbíjaním bola sranda, proste sme si ťukali pohármi a Žužu na to išla tvrdo a Jancov pohár to nezvládol. Tak sme Zuzku pomenovali "sadistická <niečo>" (pričom to niečo si akosi nepamätám) a strašne sme sa na tom bavili. No... asi nám stačí málo. Lepší však bol môj a Jancov look, tak sme sa označili za metrosexuálov (a moje vysvetlenie, že ide o hetero homošov celkom prešlo $$:-))$$). No a keďže Žužu bola sadistická, Janco (ktorý jej vplyvom prišiel o pohár (ale o obsah nie, lebo už mal tak z 80% vypité)) bol celkom logicky pomenovaný ako "masochistický metrosexuál". Inak sa s ním JT doťahoval o takú visačku na Skipass (vstupenka na vlek, či také dačo), pričom ju samozrejme pokazil, ale neskôr ju aj opravil a to za pomoci Dominikovho nožíku. Inak som sa väčšinu večera venoval svojej druhorodenej, t.j. Monike, ktorá mi stále vyčíta, že som jej nekúpil bicykel a že s ňou teda musím ísť do Disneylandu... to je strašné s tými deťmi. A, ako sa mi občas pošťastí, cestou domov som vytvoril básničku: Nemám čo stratiť, nemám čo získať, môžem len plakať, vôbec nie pískať. Čas si len plynie, mňa iba míňa, všetci sme svine, z moru aj vína. Optimistom byť to chce vieru, na moju dušu a na môj veru. Berte do úvahy, že som bol veľmi unavený a po 4 dcl vína $$:-))$$. Inak som chcel podotknúť čosi múdre, ale zhrnul som to napokon do zelenej vety.

3 komentáre:

  1. Ehm....zuzu si chcela strngnut so mnou. Lenze ako sa isla natiahnut, tak trosiiiiicku drgla do jancovho pohara :) a ten to chudak uz nerozchodil. Inac preco si sem nedal fotku, ako tvojej druhorodenej sedis na kolenach :P , hm :) ? A bitka o pizzu .. no comment :) . Je blbe si objednat pizzu a potom sa ide gratulovat. Pizza pride, ale gratulant musi stat a triast rukou :) . Ciiiize celu pizzu ste mu skoro zjedli :) . Ja som mal iba jednu feferonku a doteraz si ju pamatam!!! Preco asi... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Akosi sa mi nepozdávala ani jedna fotka, tak som sem ani jednu nedal. A feferónku si tiež jednu pamätám, lebo mi ju nanútila druhorodená :D Vrchol večera bol aj tak, keď sme s Monči komentovali gratulácie ako porota zo SuperStar :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jimi >>> :D:D:D Vy ste komentovali gratulacie :D ??? Jaaaaj, skoda, ze som si to aspon nevypocul resp. nenahral. Som mohol dat fotak niekomu inemu ;) .

    OdpovedaťOdstrániť