streda 24. januára 2007

Fenomén menom Lapiduch

a moje pôsobenie na ňom.Na Lapiduch.cz chodia ľudia rôzneho veku, pohlavia, politického presvedčenia, vierovyznania, sexuálnej orientácie a zrejme aj farby kože. Lapiduch.cz je akousi konfederáciou mestských štátov, z ktorých niektoré sú despotické a niektoré demokratické. Jednotlivé identity medzi nimi pendlujú a diskutujú. Lapiduch.cz je diskusný server. Nájdete tam množstvo fanklubov (okrem iného aj môj), celú kategóriu venovanú politike a stovky klubov o sci-fi seriáloch. Môžete tam spoznať nových kamarátov a aj ľudí, ktorí vás nenávidia a vy nenávidíte ich. Trávite tam hodiny a hodiny a dozvedáte sa nové veci a zlepšujete sa v psychológii a v odhade správania. Robíte na ľuďoch pokusy ukazovaním svojich fotiek a prezentovaním sarkazmu. Lapiduch vdýchol môjmu životu nový zmysel práve vtedy, keď som to potreboval. T.j. niekedy v marci minulého roku. Rozosmial ma už viackrát ako som sa rozosmial ja sám (a ja som jedna z mála osôb, ktoré ma dokážu rozosmiať takzvane "na požiadanie"), potešil ma, pomohol mi a zahnal nudu. Ďakujem ti, Lapiduch.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára