streda 10. januára 2007

Demolácia a výpadky elektriny

Takéto blognutie mi už chýbaloV posledných týždňoch som rubriku "čo sa v mojom svete udialo" pomerne dosť zneužíval na články, ktoré takmer, ale nie celkom úplne do nej nesedeli. A preto musela prísť zmena k normálnemu stavu. Včera sme mali v robote úžasnú zábavu. Začali demolovať vedľajšiu budovu, ktorú nahradí nová, moderná a honosne nazvaná WestEnd Square. Pre porovnanie - my sme WestEnd Court a na obedy chodíme do WestEnd Tower. Aspoň myslím. Aby som vám teda priblížil tie demolačné práce - ráno prišiel žeriav a na strechu demolovanej budovy vyložil dve malé biele vozítka s vymeniteľným manipulátorom (toto slovo je deformácia mojej osoby spôsobená robotikou a neustálym monotónnym výkladom mnou toľko milovaného uja Kardoša "manipulátor toto a manipulátor tamto", prípadne "s manipulátorom hento"... nejak som odbočil - back on track) a to konkrétne s rýpadlom alebo lyžicou. Tie vozítka potom celý deň demolovali strechu a my sme sa na tom bavili, že je to úžasne logické, odstreliť si pod sebou podlažie $$:-))$$. Samozrejme to mali robotníci vymakané, takže k ničomu takému nedošlo, ale srandu sme z toho mali. Meanwhile dole behalo také žlté veľké čudo a kupodivu to nebol buldozér (čitatelia Stopárovho Sprievodcu pochopia), ale iba také čosi, čo buldozér pripomínalo a taktiež to malo vymeniteľný manipulátor a to konkrétne rýpadlo, lyžicu a chňapku (inak to nazvať neviem, ale robilo to niečo podobné ako robí malé dieťa, keď mu dáte na ruky palčáky, prípadne čo robí rak, krab a iné... aha už viem), klepeto! $$:-))$$. No a táto žltá vec potom veselo búrala a búrala, trieskala manipulátorom (klepetom) do stien a tie padali... demolácia bude trvať vraj osem týždňov, takže o zábavu máme postarané. Nuž a prečo som pomerne precízne sledoval demolovanie? Nuž preto, lebo nám pravidelne vypadávala elektrina. Zrazu to urobilo cvak a kompjúter nešiel. Tak som si sadol na stôl a čumel z okna. Zrazu to nabehlo, pustil sa Windows, ja som urobil doubleclick na MS Outlook a FireFox a ono to zase urobilo cvak. Potom to pre zmenu nabehlo, už som bol prihlásený na lapiduchu ale napokon to nevydržalo a cvak $$:-))$$. Na moju škodu sa to potom rozbehlo a ja som zase pracoval a zase vymýšľal nejaké moje patentované a bez najmenších pochybností geniálne inžinierske riešenia. Teda okrem obednej pauzy, kedy som si bol vybaviť doplnkové dôchodkové pripoistenie (Siemens prispieva 1,5% hrubej mzdy $$8-D$$) a okrem našej pravidelnej a napriek tomu veľmi obľúbenej telekonferencii, kde sme opäť riešili plán, ktorý sa opäť posunul. A verím, že sa neposunul naposledy $$:-))$$. Fuj, to som sa rozpísal. Ale už mi to fakt chýbalo. Tak dúfam, že vám tento článok priniesol aspoň také zadosťučinenie ako mne a majte sa dobre $$;-)$$.

4 komentáre:

  1. nudaaaaaaaaaaaaaaaaa..
    esteze si vybavujes to dochodkove poistenie ;) ..zide sa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja chceeeeem, aby nam v praci vypadla elektrika :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kdyby neměl váš administrátor na UPS připojenej kávovar, tak by vám to tak nepadalo :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Incik: My máme záložné zaásuvky, ale je to na hovno, lebo keď nabehne normálny zdroj, tak zase vypadne tá záložná :DDD (a akože Siemens...)

    OdpovedaťOdstrániť