piatok 5. januára 2007

Že napíšem pamäte.

Ale že sa ešte nemusíte tešiť.Včerajší deň bol nadmieru podivný. Dobrá nálada sa striedala so zlou rýchlejšie ako diktátori vo vedení Argentíny v minulom storočí. Sínusoida je proti tomu šuvix, ako sa u nás vraví (ani neviem čo ten šuvix vlastne je). Samozrejme prevládala dobrá, avšak v noci to na mňa doľahlo, div, že ma to nerozpučilo. Prešiel som rôznymi štádiami - najprv som uvažoval nad totálnou zmenou svojho správania, ktorú som zavrhol v momente, keď už som bol presvedčený o tom, že to výjde, ďalej nad obligátnym paušálnym ospravedlnením sa všetkým a všetkému za všetkých a za všetko, ktoré však slúži len na môj dobrý pocit a napokon som prišiel až k spásonosnej myšlienke - t.j. že napíšem svoje pamäte. Nedramatizovanú, neprikrášľovanú autobiografiu písanú mojím nenapodobiteľným štýlom. S touto myšlienkou som sa napokon pohrával asi 20 minút, až mi v hlave začali vyskakovať obrazy z mojej mladosti, čo ma z dôvodu prehnanej nostalgie a sentimentu dosť vzalo. Občas si pripadám ako 80 ročná babka a páči sa mi to. Že divná vec. Ničmenej, sa mi tie pamäte zdajú byť dobrý nápad, avšak chce veľa odvahy pripustiť si to množstvo chýb a blbostí čo človek spravil a ešte viac odvahy chce to uverejniť. A toľko odvahy momentálne nemám, tak som sa rozhodol, že svoje pamäte sa budem pokúšať písať postupne a uverejním ich vtedy, až budem takpovediac za vodou (t.j. že nebudem musiet pracovať, t.j. najneskôr až budem na dôchodku) a ja aj moji blízki s tým budú uzrozumení. (Fuj, klišé nad klišé... ale keď ja mám klišé tak rád...)

6 komentárov:

  1. O zmene spravania som ja uz niekolkokrat uvazoval. Raz sa mi to aj darilo, lenze nikomu sa to nepacilo. Vety ako \"nejaky si dnes divny\" apod ma uz unavovali :) .
    To, ze chces napisat svoje pamate je pekne, ale...Mas uz 40-50 rokov? Zazil si toho velmi malo, aby si ich napisal, aj ked verim, ze by boli na mnoho stran. Ale pisat hole fakty ti zabehu par desiatok stran :) . Necham sa aj tak prekvapit :) . Mam taky pocit, ze by si chcel urobit nieco uplne podivne. Napr. bez rozlucky odist na par (5) rokov niekam do anglicka, ameriky, proste niekam daleko a nikomu o tom nepovedat. Maximalne svojej rodine, ktora tvoju informaciu bude drzat v tajnosti. Spoznat novych priatelov, zapadnut do novej spolocnosti, zazivat nove a neopakovatelne zazitky (napr. lovit na ryby na mori, horolezectvo, jazdenie na koni, profesionalna turistika). Jednoducho podla mna potrebujes nieco jedinecne, pretoze ta uz vsetko zacina omrzievat :). Nemam pravdu?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A už som natoľko zabezpečený, že nemusím pracovať? Myslím, že to ešte nejaký ten piatok potrvá.

    A odísť nehodlám. To považujem za najväčšiu možnú kravinu, aká môže niekoho napadnúť ;-). Keď už, tak by som opustil svet internetu, vyrobil si nový nick a bavil sa na tom, ako ma nespoznávajú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dupi: tyjo.. ale jako to je bezva nápad.. na chvíli mě to úplně nadchlo (takže pokud o mě dlouho neuslyšíte, jela jsem do Anglie, přátelit se s fanouškama Chelsea :-i :D)
    Jimi: ty ještě nemáš žádnej jinej nick? dyť je to fakt sranda.. :-i :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jimi >>> tiez ma zarazilo, ze chces pisat pamate v tvojom veku :) ..ale od teba sa kazdu chvilku da cakat spravanie inej generacie :)

    Dupi >>> to nahle odcestovanie na par rokov bez oznamenia by podla mna bola asi jedna z poslednych veci, ktore by Jimi spravil.. :D ..ale je pravda, ze sa nudi..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Yfq@: Myslíš, že keď budem mať 70 rokov, tak si budem pamätať lepšie ako teraz? ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jimi >>> ano, ale ine veci ako teraz :D {ale nemyslela som az 70..)

    OdpovedaťOdstrániť