pondelok 8. januára 2007

Štyri mesiace u mŕtveho Nemca

Malý výpočet, že koľko už na mňa minuliO tri dni to budú presne štyri mesiace, čo som podpísal zmluvu. To je tretina roka a to sa už hádam počíta. V čistom (t.j. po zaplatení daní a štandardných výdavkov, aké má človek s mojou šetrnosťou a v mojom veku) som za tie 4 mesiace utŕžil okolo 40 tisíc. A to mi ešte zostalo voľajakých 110 amerických bubákov. To je to čo som skutočne zarobil... ale koľko to stálo Siemens? Ak zarátam náklady na energie (voda, elektrina), plus dotácie na stravné lístky, plus odvody, plus služobná cesta, tak mi to spolu s plácou vychádza nejakých 200 000 a to je veľmi približné a určite som čosi zabudol. Nuž a reálny efekt, ktorý som na Siemens mal, ergo koľko som ja zarobil im? Ehm... no comment $$:-))$$. Ale najhoršie je, že sa už natvrdo pracuje a keď mám nejaký problém tak som odbitý hláškou $$green$$To je stále otvorené...$$/font$$. Což o to, mne je to vlastne fuk, pokiaľ ma nikto nebuzeruje, že som flákač $$:-))$$.

2 komentáre:

  1. Tak takovej job bych si přál taky :-D Ale tak třeba mě vyrazej ze školy a budu muset jít pracovat a pak budu vydělávat víc jak ty :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náhodou, dneska som už vyrobil dve skvelé inžinierske riešenia (dve preto, lebo prvé nefungovalo, tak ako som si predstavoval :-i)... a hlavne mi majú od apríla pridať :P

    OdpovedaťOdstrániť