nedeľa 5. novembra 2006

Ale to len tak...

...aby reč nestála.V podstate o žiadne zlé veci nejde. Ide o akési neutrálne až máličko zlé veci. Ale dlho som do tejto rubriky neprispel. Tlak. Celkom dosť som zvýšil frekvenciu návštev McDonald's. Celkom dosť sa mi zvýšil tlak. Nie je to nič extrémne, ale pre človeka ako ja, čo si zakladá na tom, že je zdravý ako (takmer) nikto, je to dostatočne zlá vec. 130/80. Humor. V utorok sa mi do uší (a do očí) dostalo, že odkedy som zamestnaný, tak to s mojou humornosťou upadá. Včera mi to potvrdil iný, nezávislý zdroj. Nie je to nič extrémne, ale pre človeka ako ja, čo si zakladá na tom, že je vtipný ako (takmer) nikto, je to dostatočne zlá vec. A bolo by toho ešte viac, ale to už sú také somariny, že mi to nestojí ani za udretie do klávesnice. Fun s vami.

5 komentárov:

  1. Tak tento clanok bol dobry.......fakt.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Niekto tu zaryto nechce, aby som chodil na chalupu. A okrem toho - mysliet si o sebe mozem cokolvek, bez ohladu na skutocnost.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ale on obcas vtipny bol.Sice si nepamatam presne kedy a asi sme sa vzdy smiali na mojich vtipoch,ale neviem preco mam pocit,ze niekedy vtipny bol.V praci mam nove PC ktore mi neblokuje blog,takze opat budem IN.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Viktor: Vitaj spat v zazracnom svete Jimi\'s Landu ;) Tu sa ti dozvies veci...

    OdpovedaťOdstrániť