streda 8. septembra 2004

Zapis, voda a tak dale :-)

Este je vela veci ktore musim pochopit :-)))

Tak som sa po dlhom case vybral opat do skoly :-)) Zapis volal a ja som neodolal :-))

Moja navsteva skoly by sa dala (na rozdiel od minulych zapisov trvajucich mnohdy aj 7 ci 8 hodin) nazvat "prisiel som, videl som, pokecal som, vyplnil som, odovzdal som a odisiel som" :-)))

Stretol som opat par ludi bez ktorych by moj zivot asi nemal zmysel lebo by som sa nudil, opat som si potvrdil ze som vtipny ( :P ) a ze niektorym leziem na nervy a napriek tomu sa so mnou stale bavia :-)))

No ale cesta spat uz bola o niecom - v elektricke bolo male dievcatko (asi tak 3,5 roka by som ju tipoval) s mamou a babicku a tesne pred tunelom sa dohadovali ze ci pojde elektricka cez tunel alebo nie :-)) Uz som im chcel do toho skocit ze ano, ale 1) som si nebol isty ze ci ozaj pojdeme do tunelu a 2) pohli sme sa smerom do tunelu :-)))

Dievcatko z toho bolo nadsene a vtedy som pochopil ze deti su jedna z mala veci kvoli ktorym sa este oplati zit :-)

No doma nebolo co na praci a okrem toho sa segra vratila z dovolenky a pozvala ma k sebe na obed, tak som siel :-))

Nahamil som sa, pokecal som a padal som :-))) (ale aj som jej pomohol :P )

Isiel som opat na jazero.. aj ked fukalo :-)) pri vychode z domu ma este nacapal sused ze kde mam tricko, tak som mu odvetil ze je teplo a len som za chrbatom pocul "Ale fuka" tak som si pomyslel "no nehovor" :-)) Ale ten smejd stary mal pravdu :-))

Fujak jak hovado, ledva som to odcajglil ku krizovatke ale potom sa ten vietor nejak zvrtol, lebo som snad ani neslapal a fical som tak 25km/h :-)))

Potom som rozbehol moju metodu optimalizovaneho slapania (to by ste museli vidiet aby ste to pochopili) a hned som isiel tridsiatkou :-) No ale potom som si povedal: "Kubo, neblbni, budes unaveny, utopis sa" :-))) Ale telo malo inu mienku a tak som stale zihal ako magor, a verte mi ze som nechcel, ja neviem co sa to s tymi mojimi nohami porobilo :-))

Takto som prejazdil asi 2/3 cesty kym som opat spomalil na nejaku tu 20tku a dosiel som az tam... na jazero... kde este pred 3 tyzdnami bolo 400 ludi a dnes... dnes ich tam bolo, predstavte si, 2 kusy :-)) vratane mna :-))))

No ale teplo bolo, Slnko svietilo a ja som sa chcel schladit :-) Plan bol povodne taky ze pojdem do vody 3x, pricom na zaver si smyknem fullhouse (teda az na koniec a naspat - okolo 1,2km) lenze Jimi mieni, vietor meni :-))

Studena jak slak bola ta voda, nas mrazak je oproti tomu Havaj :-))) To uz by sa mrazil aj Ian Thorpe s Michaelom Pheplpssom naraz :-))) Sice som si po chvili zvykol, ale tie 20cm vlny, co mi slahali vodu do ksichtu so zeleznou pravidelnostou mi liezli na nervy tak som to po hodine a este jednom pokuse (magor som) zabalil a vyrazil spat :-))

Vietor fukal stale, bohuzial zlym smerom, tak som si "vykracoval" asi 15km/h ale co, casu mam milion :-))

Doma som si pozrel Finding Nemo a aj ked som prvy krat nezaznamenal ziadnu dojemnu scenu, tentokrat sa mi vyronili aj slzy :-))) Neviem cim to bolo, ale este nikdy som takto neplakal, ani ako decko :-))) No a potom som si zaspieval Vodu co ma drzi nad vodou a som tu :-)))

2 komentáre:

  1. Co k tomu dodat...? ;-) Na koupani uz je fakt zima...:-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na plavání máš používat celetělové plavky ze žraločí kůže, mno a když na to nemáš tak se hodí i neoprén... :o))))

    OdpovedaťOdstrániť