pondelok 20. septembra 2004

Prvy skolsky den...

...po 84 dnoch :-))

Tak uz sa to zacalo $$:-)$$

Spravny FEIkarsky chaos, ked sa do skoly ide bez toho aby som co len tusil ci vobec mam dnes nejake predmety $$:-))$$

Ale mal som, hned od rana 6 hodin prednasok - nuda $$:-))$$ Ale co, pokecal som s kamosmi, zasmiali sme sa (no smiali sme sa asi tak 2/3 casu $$:-i$$ ) a podozvedal som sa same novinky $$:-)$$

Potom som hodlal odist na PGO (pedagogicke oddelenie - hrdy nazov pre 4 kancliky so 4mi zenami co nic nerobia $$:P$$ ) - prisiel som 12:55, pricom otvarali o 13tej $$;-)$$ lenze rad bol az na schody a ja som mal 13:05 cvicenie $$:-))$$ takze nic $$:D$$

No a to cvicenie je kapitola sama o sebe $$:-))$$

Prisiel chlapik s rozpisom ludi co tam maju byt (pre mna je to opakovany predmet, takze som tam byt nemal $$:-i$$ ) a zacal citat - prve 3 mena v pohode, ludia sa ozvali ale potom ticho...

Zopakoval meno - nic... "Poznate ho niekto?$$:-.$$" nic...

Tak dalej - zase tak 3-4 mena v pohode a pri dalsom zase ticho... "A tohoto poznate?$$:-.$$" "Ano, je na fyzike" "Jakto ze je na fyzike?$$:-/$$ Ma byt tu!" "Lenze on ma cvicenia s fyziky" "Ale ved fyzika bola minuly semester" "No on ju opakuje" "Tak dobre, dam si znacku ze ma fyziku"

Cital dalej, polovica ludi fuc... z nich vsetci na fyzike, pricom vysvitlo ze ide o prednasku $$:-))$$

Ludia prisli z fyziky a chlapik sa pyta: "Vy ste kde boli?" "Na fyzike" $$:-))$$ "Ale mali ste byt tu!$$:-//$$" "Ale tam sme sa rozdelovali do skupin" "To ste mali robit aj tu" "Aha..."

O par minut dalsi ludia z fyziky, chlapik: "Vy ste boli zase kde?" "Na fyzike" $$:D$$ "No to je uz vrchol!$$:-///$$" a proste sa pekne rozculil $$:-))$$, aspon bola sranda $$:-i$$ ja a jeden profak co tam bol tiez sme sa pekne supovali $$:-))$$ a zabral nam asi 40minut, kvoli comu som nestihol PGO (lebo maju otvorene len 90 minut $$:-/$$ ) no a potom som si zamachroval (mal som ten predmet minuly rok, tak som dzefoval s vedomostami $$:P$$, $$;-)$$ ) a sup domov $$:-))$$

Dnesny prvy den v skole po 84 dnoch by som zhodnotil takto: Este 59 dni v skole a skuskove = oddych je tu $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára