štvrtok 2. septembra 2004

Planovat sa oplati! :-))

Zvladol som vsetko a este viac :-)

Na dnesne doobedie som mal naplanovane nasledujuce veci -

1) Kupit chleba

2) Kupit noviny (este som ich ani necital :P )

3) Ist ku segre a vykonat jej instrukcie (vymenit kazetu vo videu a poliat kvety)

Ako cas plynul, jednoducho som sa zrazu, z nicoho nic zobudil... no z nicoho nic to zrovna nebolo, lebo zamestnanci OLO, a.s. (odvoz odpadu ;-) ) urobili vsetko preto aby som neprespal osmu hodinu rannu a tak som bol o 1/4 na devat hore

Pozrel som co sa udialo na PC (nechal som ten kram pusteny v noci, nech to taha vsetko mozne co som tahat chcel) ale udialo sa akurat to ze jedina moznost ako pokracovat v praci bolo resetovanie :-))

Obliekol som sa a vyrazil som do obchodu. Na moje prekvapenie mali aj noviny aj chleba a cuduj sa svete, kupil som si cukriky (fakt dobre :-))

Potom som nieco zmastil (akoze som sa najedol) a vyrazil som ku sestre... poviem vam, clovek by neveril aka zima moze byt o 3/4 na devat 2.9. :-))) proste kosa nad kosu... ale prezil som to a u segry bolo prijemne teplucko ze som sa ani neodvazil ani otvorit okno (ten smrad ma sice trochu nutil ale odolal som)

Ale nech hladam ako hladam, nadoba na polievanie kvetin nikde... tak som to skusil s pivovym poharom :P... neslo to :-))

Potom som vyskusal cajnik, ale po obliati pocitaca a koberca som sa rozhodol radsej pohladat konvicu :))) Heureka! Nasiel som, polial som a vypadol som :-)))

Dorazil som domov a isiel som vyberat penizky z kuzelnej masinky (bankomatu ;-) )... ale o tom az dalsi prispevok :-))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára