sobota 18. septembra 2004

Vydam sa do Svateho Jura....

....a prijdem do Senca :-)

Po doobednajsom upratovacom nacviku som dal na radu kamarata zaskocit do Svateho Jura (take mestecko pri Bratislave) aby som furt nechodil len na hradzu :-))

Tak som to prestudoval na mape, skonzultoval s rodicmi a sestrou a vydal som sa na cestu...

Presiel som Most pri Bratislave, 6 km za mnou... potom Malinovo, 10 km za mnou :-) Odbocil som spravnym smerom (to je dost divne :-)) ) a potom prisla obec Zalesie o ktorej som nikdy nepocul ale pekne to tam maju :-)) Nasledovala Ivanka pri Dunaji, ku ktorej akoze patri nase letisko, ale teda mam ho z domu blizsie ako z Ivanky :-))) A tam nastal kamen urazu - zle som odbocil :-)))

No a tak som presiel Bernolakovo aj Velky Biel a pri Senci som to otocil :-))

Takze 53 kilometrov za 3 hodiny, pekny vylet to bol :-) zajtra (ak si budem citit nohy ;-) ) pojdem znovu a tentokrat trafim tam kam si urcim :-)) snad :-))))

4 komentáre: