pondelok 13. septembra 2004

Dostal som sa na FEIku! :-)

Uz po druhy raz :-))

Po prvykrat to bolo niekedy v juni 2002, ked som uspesne vykonal prijimaciu skusku a umiestnil som sa niekde v strede pola :-))

No a po druhykrat dnes :-) Chcel som si vyskusat ci sa tam da dostat aj na bicykli... teda iste ze sa tam da dostat aj na tomto dopravnom prostriedku, ale ci to ide aj nejako relativne jednoducho...

A predstavte si to, ze aj ja s mojim genialne vyvinutym antiorientacnym zmyslom, som sa tam dostal :-) A trvalo mi to rovnako ako ked sa terigam mestskou hromadnou dopravou (aky hrdy nazov) a hlavne som to mal zadarmo :-))

Dokonca som cestou spat nasiel asi zodve skratky, ktore mi to urychlia tak o 10 minut, co by znamenalo ze by som bol v skole za 35 minut... no proste parada :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára