štvrtok 16. septembra 2004

Varila mysicka kasicku...

...alebo ako si Jimi uvaril novu mysicku :-)

Tento pribeh ma svoj zaciatok niekde v lete roku 2000 (ak ma moja unavena pamat neklame :-i )... Mal som 16. narodeniny a sestra so svagrom boli taky mily ze mi kupili novu mys 8-D Lenze to nebola obycajna mys - bola dvojkolieskova ale na moju smolu s PS/2 connectorom :-/ Lenze sestra bola prezierava a tak kupila aj redukciu na serial port :-))) jednym slovom "studene" teda coool :-)))

Mysku som zapojil a cuduj sa svete po nainstalovani softu fungovala naprosto spravne... no proste maly technologicky zazrak - jedno koliesko klasice vertikalne a druhe (aj ked vertikalne umiestnene) pohybovalo horizontalne (vpravo - vlavo) :-)))

S touto myskou som prezil svoje najlepsie programatorske a surferske roky... prebrazdili sme stovky portalov a serverov, cez 56kbps modem sme potahali desiatky nelegalnych mp3ojek :-i a naprogramovali sme desattisice riadkov tych najlepsich algoritmov ake som kedy vyrobil ;-) :-)))

Skratka ked budem nejake velke zviera v nejakej multinarodnej korporacii tak budem mat na stene fotku Billa Gatesa, diplom z vysokej skoly a moju milovanu mysicku :-))

A tu je ona - moja myska:

$$OBR10425$$

Pytate sa "preco ju teda vymenil? preco mys "bola"?"? Pytate sa spravne :-)) Odpoved znie - aj ten najvacsi technologicky klenot sa moze pokazit :'-( Mys skonala dnes poobede o 14:00 :-))) Priznaky smrti sa zacali objavovat uz par tyzdnov dozadu ale nevenoval som tomu pozornost - moja myska musi zit vecne! :-)) Lenze cim dalej tym castejsie sa stavalo ze sa zadrhavala a niekedy dokonca omdlela az tak ze som ten kram musel resetnut :-))

No a tak mam novu... ziadnu aergonomicku (ani neviem ako sa to pise) bezdratovu, bezgulickovu, beztlacitkovu a bezduchu krysu :-)) Nie, mam obycajnu Genius Netscroll+ s jednym kolieskom :-) ktore mi momentalne nefunguje ale este som to neresetol, tak snad potom to pojde :-)

Takze mily dennicek, zapamataj si ze vsetok skutocne dobry hardware zostane navzdy v nasich srdciach ako moja mysicka :-)))

1 komentár: