nedeľa 12. septembra 2004

Vikendovy vylet...

...mi potvrdil ze mam sialene sestry :-)) ale inak som v pohode :-))))

Stvrtok, predpokladam 8 hodin rano... telefon zvoni... zobudim sa a zistim ze to nie je sen... fakt zvoni :-) Zdvihnem to:

"Prosim"

"Ahoj, to som ja, co robis?" ozve sa moja milovana sestra.

"Spim"

"Ved je 10 hodin! Co si robil v noci?"

"Chatoval" :-)))

"ts ts ts, zajtra ideme na chalupu a rozhodli sme sa ze ides s nami"

"Hej, Beta" (druha segra) " mi to oznamila" :-)))

"Tak o tretej u nas, cau"

"Cau"

Fuuu, 10? :-)) Cece, to som zase spal dooost dlho :-) No nic, skocim si po ranajky do obchodu (chladnicka naprosto prazdna, chleba nikde :-) ) a uvidime co pride :-)

Stvrtok aj piatok uplynuli a tretia hodina sa blizi... telefon...

"Ahoj, zober aj RWcko na fotky"

"Jasne" (to som skratil ;-) )

Takze pribalujem aj RWcko na fotky a vyrazam... segra uz ma caka, prichadza jej manzelik (nedavno mali 10. vyrocie svadby) a ja hned usadam ku kompjutru a napalujem fotky.

Vyrazame na vikend na chalupu... na dialnici je havarka, tak sa to natahuje :-) Nastastie len o 10 minut a zase to fici... lenze... dalsia havarka :-)) Ti smajlici su preto lebo sa nic nestalo, len sa tukli 2 auta a hned je zdrzanie dalsich 10 minut :-)

V Piestanoch sa stavujeme v TESCO... nieco cez vikend musime aj jest :-)))) Tak to prebehneme, nakupime, segra mi zaplati nanuk (jeden z hriechov Magnum (fakt dobre ;-) ) :-)) ) a ficime dalej...

Prichadzame na miesto urcenia a zacina 48 hodin flakania sa :-))) Ale aspon nie som sam...

Zakladame ohen, opekame parko-spekacky alebo co sme to kupili a uz sa k nam blizi susedovic macicka (bohuzial hovorim o tom dravcovi, nie o zene :-i ), segra jej hodi kusok parku a uz sa jej nezbavime :-))) Ale je to sranda, je to mlada a chce sa hrat, takze o zabavu je postarane :-)

Vecer checkujeme TV, ale nejako je to rozladene :-) Aspon ma o zabavu postarane aj svagor a najblizsich niekolko desiatok hodin nastavuje antenu :-))) Takze namiesto TV je zmena programu na zvukovy zaznam divadelnej hry Jaaanoooosiiiik od Radosinskeho Naivneho Divadla (je to fakt narez ;-) ) a po unavnom dni spanok :-)

Dalsi den rano si vychutnam fajnu prazenicu so slaninou (original hemenex (v povodnom zneni Ham and Eggs ;-) ) ) a vyrazam von :-)

Nuda :-) Radio :-) Priprava obedu a hladenie macky :-) Proste jednym slovom idylka :-))) Po obede sme zase robili houby :-) potom sme hrali karty, pricom sme hrali marias a ani jeden z nas to hrat nevedel :-)))) Tomu hovorim sranda :-))

No a vecer uz fical telkac tak sme cumeli na jeden fajny film a dneska sme dosvistali domov :-) Po 2 tyzdnoch som uvidel rodicov, ktory su stale rovnako otravny ( :P ) jediny rozdiel je v ich farbe :-))) Konecne sa na mna aspon trochu podobaju :-)

No a pred par minutami som nakopcil asi 1GB novych pesniciek a zistil som ze mi asi zrusili mail... no proste zivot je nikdy nekonciaca zabava :-))))

1 komentár:

  1. Bezny prubeh normalniho vikendu na chalupe...:-))) Aspon jsi tam mel tu kocicku...:-)

    OdpovedaťOdstrániť