sobota 4. septembra 2004

Navsteva z Prahy

Ake fajn je spoznat novu osobu, ktoru v podstate poznam pol roka :-)))

Kedysi davno na SG web dorazila ista slecna s nickom Sany... kedze som voci novym ludom nedovercivy nemal som ju povodne moc v laske :-) Ale svojimi nazormi, povahou a tym aka je ku vsetkym (dokonca aj k magorovi ako ja) dobra, si ma ziskala :-)

Ked som jej pred par tyzdnami oznamil ze moji rodicia odchadzaju na dovolenku a ja mam volny byt, ihned ju napadlo ze by ma navstivila a prespala tu :-)) Kto by odolal tak milej osobe? :-)))

A tak vcera nieco pred 13 hodinou som ju uvidel :-)) Vyzera presne ako na fotkach, kto by to povedal :-))) Potom sme zazili velmi zabavne poobedie este s jednym kamosom a este zabavnejsi vecer :-i (na chate :P (chat ako kecarna a nie ako chata :-)))

Takze som zvedavy kedy sa zobudi :-) Ale myslim ze tak skoro to nebude, nie kazdy je blazon ako ja ze cez vikend by vstaval o pol osmej :-)))

5 komentárov:

  1. Hehe já stával o 1/2 7, ale to víš :) Tak a jaká byla noc?... :o))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezky jsi to napsal... to potesi..:-)))
    Ale zas tak dlouho jsem nespala a kdo by se vlastne divil po takove noci...:P :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 2Sany: No tak povídej, jaké noci?? :o))))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 2Korchy: O tom az nekdy jindy, mozna az po 22. hodine na SG webu...:P :-)

    OdpovedaťOdstrániť