nedeľa 26. septembra 2004

Tyzden v skratke...

...alebo co tyzden vzal :-)

Pondelok je podrobne popisany v minulom prispevku tak sa z vasim dovolenim ( $$:P$$ ) zameriam na ostatne dni.

Utorok: Prve tri hodiny v skole bolo akesi cvicenie z ktoreho si momentalne na nic nepamatam, ale iste to bolo nieco dolezite (ako inak $$:-))$$ ) Potom som mal prednasku z Elektrickych Obvodov (ano to je ten predmet co opakujem $$:-))$$ ), ktora bola nesmierne zaujimava uz len tym, ze to prednasal clovek ,ktory nepopisal celu tabulu nezmyselnymi vzorcami a naviac ma 100%-nu priechodnost $$;-)$$ Bohuzial som bol okolnostami (tatuldo potreboval potvrdenie na rodinne pridavky $$:-i$$ ) donuteny tuto prednasku nenapadne, cez prestavku, opustit $$:-))$$. Na PGO bol opat rad az na schody, ale povedal som si ze to su len prvaci a druhaci a ja tretiak moc cakat nebudem, a clovece ani som moc necakal $$:-))$$ Teda nie ze by som sa predbiehal $$:-i$$ to teda nie $$:-))$$ Ale nasa referentka je bud rychlejsia alebo mala menej roboty (no ono tretiakov je asi 350 a prvakov asi 1000 $$:-)$$ ). Potom som sa poprechadzal po meste (pretoze nejaky genialny clovek vymyslel ze aktivator studentskych preukazov fungujucich zaroven ako elektricenka bude na Stavebnej Fakulte $$:-/$$) a hladal som Stavebnu Fakultu $$:-))$$. Ked uz som bol zufaly, tak som zavolal mame aby som sa opytal ze kde to je $$:D$$ Nebyt mobilu tak neviem co by som robil $$:D$$. Po tejto "prechadzke" som zasiel spat do skoly na dalsie velmi dolezite cvicenie, na ktorom som sa tusim aj nieco naucil... alebo sa mi to pletie s niecim inym? $$:-)$$

Streda: Jaaj, streda bude moj oblubeny den, a to hned z viacerych dovodov: 1) Mam iba prednasky, ktore zacinaju az 10:10 a 2) Su take nudne ze tam nebudem chodit $$:D$$ Myslim ze nema zmysel to dalej popisovat $$:-))$$ Este jedna vec: zapisal som si telesnu na stvrtok a to moj oblubeny volejbal $$;-)$$ Najvacsiu flakacku na skole $$:-))$$

Stvrtok: Rano nejake cvicenia... tusim nieco s meranim, co som mal 3 roky na strednej, takze totalne zbytocne a totalne nudne $$:-/$$, potom dalsie cvicenia, kde som chytil takeho flegmosa ze sme nic nerobili a z vedlajsej miestnosti sa jeho kolega rozculoval na mojich kamaratov, ze nic nevedia $$:-))$$ Potom dlhaaaa pauza, kedze telesna je az od buduceho tyzdna a nasledne pohodove cvicenie z Matlabu (pri kompjutroch s mega rychlym netom $$:-i$$)

Piatok: Uz vo stvrtok poobede som bol dost znaveny a zjavne so zacinajucim nachladnutim, ale aj tak som isiel do skoly. Mal som sice iba jednu prednasku (Matlab) ale stalo to za to. Ten program nahradza takmer cele 2 prve rocniky na skole $$:-))$$ takze netusim preco sme tento predmet nemali hned v prvom semestri a tym by sa skola skratila o 2 roky a my by sme sebe aj ucitelom usetrili kopec nervov... nuz ale co narobim $$:-))$$

Sobota: Ziadna skola $$8-D$$, $$:-))$$ Tatuldo oslavoval 60. narodeniny so svojimi surodencami a ich polovickami, tak im zase aj s mamou poukazoval fotky z dovolenky (ktore som tym padom videl uz asi po 7. krat $$:-/$$, $$:-i$$ ) a dostal celkom pekny (ale dementne ovladatelny $$:-i$$ ) mobil Sony-Ericsson

Nedela: Nuda, nuda, serial, obed, nuda, cvicenie, nuda, kupel, blog $$:-))$$

2 komentáre: