štvrtok 2. septembra 2004

Davaj prachy! :-))

Ved PIN mam spravny :-))))

Vyliezol som z domu a co nevidim, dve slecny... pozeram na ne, ony na mna :-)) ukazuju si na mna ( huh :-) ) a potom zalovim v pamati a ... ano spominam si, to su tie vcerajsie :-))

Takze prebehne pozdrav, kratky pokec ze kam idem a ja idem :-)))

Po ceste k bankomatu rozmyslam (neboli to :P ) a zacinam sa rozpominat na predosly vypis uctu na ktorom stalo "poplatok za novu platobnu kartu..." ... mozgove synapsie (ci co to je :-) ) sa zacinaju rozbiehat a mojej malickosti dochadza ze karta je uz mesiac neplatna... vytahujem ju a pozeram: "Platnost karty do 07/2004" ... hups :-))) Sakra musim ist do banky :-/

Vraciam sa domov a beriem OP (obciansky preukaz :P ) a ficim do banky... zistujem ze som tam asi rok nebol, su tu postavene 2 nove domy, musim ich obchadzat, sakra :-/ :-)))

Obidem domy, vleziem dovnutra a ano, moje ocakavania sa plnia, rada az von... cakam... este chvilku cakam, nejaky pricmoudly obcan si prisiel vymenit 1000 kusov 5 korunacok :-))) no ale inak v pohode :-) Pridem ku pani bankarke :-))) a hovorim: "Minuly mesiac mi vyprsala platnost karty"

"Obciansky preukaz poprosim"... podam jej ho

"V poriadku, zajdem po nu" zmizne v dialke a hlada a hlada...

medzitym nejaka jej kolegyna zavola dalsej kolegyni telefonom, pricom ta od nej sedi asi 4 metre :DDDD no ale inak v pohode :-))

Pani prinesie kartu, ja odidem, vyberiem prasule a spokojny odchadzam domov :-)))

1 komentár:

  1. Neuveritelne, jak jsi mel nabouchane dopoledne...:-))) Ale i pres ty vsechny nastrahy jsi to zvladnul na vybornou...:-))) Gratuluji!!!

    OdpovedaťOdstrániť