streda 1. septembra 2004

Staci hodit udicu s navnadou....

....a ryby sa chytia :-)))

Takze zaciatok trochu urychlym, pretoze 1) sa nic podstatne nestalo a 2) druha polovica dnesnej bicyklovej hodinovky bola lepsia :-)))

Nic podstatne sa nestalo nie je presny vyraz, presnejsie je "nic sa nestalo" pretoze sa za prvych 30 minut vobec nic nestalo... ziadna znama tvar, ziadne 5 rocne decko co by mi vykalo, proste nic :-))

Ale potom prislo to co kazdy ocakaval... no kazdy zrovna nie, ale niekto urcite :-))) Bicyklujem sa, bicyklujem a zrazu na mna zmurkne jedna slecna na bicykli co isla oproti mne... cumim jak magor, ze co to ma byt, ale po chvilke mi nieco napadne a tak sa otocim...

Hladam slecny (mala so sebou aj kamosky) a najdem :-)) "Ahoj" povedia asi 2 (neviem presne, lebo som isiel dost rychlo :P) rozmyslam, ze o co tu ide a pokladam to len za blby pubertacky vtip, ale... otocim sa a idem naspat :-))

"Ahoj," jedno dievca

"On nas nezdravi," druhe dievca

Ja pomaly zastavujem aj ked som dlho rozmyslal, jedna totiz fajcila a to jaksi nemam rad :-)) ale zastavim a poviem "Nazdar", originalne, co povies, dennicek? :-))

"Viete, mne to chvilku trva kym mi to docvakne," snazim sa o vtip, ale slecny nahodia len nic nevraviacie uskrny a pytaju sa: "Kolko mas rokov?"

"20"

"Kolko?"

"Dvadsat," poviem zretelne.

"Aha..." tupy vyraz...

"A nebojis sa tu?"

"Nie," absolutne odmietavo a idem pomaly prec

"Cau..." zaznie vzadu ale ja sa opat otacam.

Vraciam sa, skusam to znovu: "Viem, ze opakovany vtip prestava byt vtipom, ale vazne mi to trva dlhsie kym mi to dojde, vy mate kolko? Rokov..."

"15... Janka ma 17, teda 18..."

"O chvilu uz 19"

"Hej, o chvilu uz 19..."

Pauza 2 minuty asi, sedim, vydychavam sa a ukazujem na hlavu, ze rozmyslam (vazne blby for, ale smeju sa :-)) )

"No k tomu ci sa nebojim, mal by som?"

"No vies, chodia tu vselijaky fetaci a tak..." (medzitym Janka fajci cigaretu a zvysne 3 dievcata sa delia o dalsiu)

Chytam sa za vacky a hovorim: "Hmm, nic, nemal by som ich cim ponuknut." chvilu im to trva ale ked nahodim dementny usmev tak sa zasmeju :-)))

"A ty nefajcis?"

"Nie, nepotrebujem to, som lavak, zomriem o 9 rokov skor :-)))"

rehot...

a tak kecame a kecame, kym zistim ze je cas ist zapisat nieco do blogu :-)))

P.S.: Ta Janka keby nefajcila, tak by bola vhodna :-i

P.S.2: Jedna z nich byva na mojej ulici a tvrdili ze tu su cele dni... takze ich mozno uvidim vonku, ak sa posnazim ;-)

2 komentáre:

  1. Jimi, to je neuveritelne....:-)))
    Konecne se neco takoveho stalo...o))))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hehe docela dobrý a i vtipný - zasmál sem se... :o)

    OdpovedaťOdstrániť