nedeľa 19. septembra 2004

Vylet

pokus cislo 2 $$:-))$$

Ako som vcera slubil, aj dnes som vyrazil do Svateho Jura... nuz aby som vas udrzal v napati tak neprezradim ze ci som prisiel alebo nie $$;-)$$

Takze prva polovica cesty by mohla skvele nahradit hodinu biologie, pripadne navstevu muzea lebo tolko mrtvych zvierat (prevazne jezkov) som este nevidel $$:-))$$ Tieto sice neboli vypchane a zreparovane ale zaujimave to iste bolo $$:-)$$ Tipujem ze kazde druhe auto v okoli musi mat prepichnute gumy od jezka $$:-))$$

Paradoxne som isiel dost rychlo, takze v Ivanke pri Dunaji (kde som vcera zle odbocil) som bol za 40 minut (a je to asi 16km), tentokrat som odbocil spravne (sice nie uplne ale to je fuk $$:P$$ ) a dorazil som do obce s nazvom Cierna voda, co bol nesmierny uspech $$:-))$$

Potom som isiel dalej a ked som prisiel do Pezinku (take vacsie mestecko, nieco ako Senec $$:-))$$, $$:-i$$ ) a na tachometri svietilo 30 (akoze kilometrov) tak som to otocil, aj ked Svaty Jur je odtial asi 4km...

Narozdiel od vcerajsku ked som si dlhu chvilku medzi 20. a 30. kilometrom kratil rozpravanim sa so sebou samym, navyse vo vychodoslovenskom dialekte s Bratislavskym prizvukom (ako keby Madar hovoril po Nemecky $$:D$$ ), som si dnes vystacil s premyslanim o zajtrajsej skole (po 4 mesiacoch opat v skole $$8-D$$, $$:-))$$ )

Tym ze som bol zamysleny som zle odbocil, ale zistil som to uz po 2 km takze nebol problem sa vratit spat $$:-)$$ lenze co cert nechcel vyrazil som do Vajnor, kam som vyslovene ist nechcel, lebo tam je kopec aut a neprehladna situacia $$:-))$$ A tak v dobrej viere ze o par okamihov dorazim do Ciernej Vody som sa ocitol pred tabulkou "Vajnory"... s obcasnymi vykrikmi: "Kde to do pekla som?" a "Co tu toto robi, ked minule to tu este nebolo" som objavil zastavku autobusu a ked som medzi nasledujucimi zastavkami objavil jednu znamu ulicu potesil som sa $$:-)$$

Isiel som teda po trase busu a pekne som prisiel az domov $$:-))$$

Cely happy $$:-))$$ happy end $$:D$$

1 komentár: