sobota 4. septembra 2004

Potrebujete pred skolou reset? :-))

Stacia vam kolieskove korcule :-)))

S kamaratkou som sa vybral na hradzu... z pochopitelnych dovodov som isiel na korculiach (pochopitelnych pre koho? :-))) ) Prvych 8 km.. houby prvych 10km bolo v pohode.. relativne :-))) Ale s radostou som si sadol v bufete a kofola tiez prisla vhod :-))

Potom sa objavil ocakavany kamos a isli sme dalej... dalsich 6 km... flakacka :-))) To nebol v podstate ziadny problem kedze tam bol skvely povrch a fukal vhodny vietor :-))

Dalsia kofola, dalsich par minut sedenia a potom makacka naspat :-//// Proti vetru a so 16 kilometrami v nohach, ktore boli naposledy v korculiach asi pred polrokom aj to asi tak na 10 minut :-))))

Pri moste mensia pauzicka (asi polovica cesty, ale ta lepsia :-)) ) a potom zase makacka... no poviem vam teraz som taky vyresetovany ze bez Obcianskeho preukazu neviem ako sa volam... a ani s nim si nie som 100% isty :-))))

Pocet mojich koncatin odhadujem na 2 (pripadne tri, ak chcete :-i) a tie palicky co mi rastu zo zadku beriem len ako pritaz, pretoze sa nehybu :-)))

Ale z dnesneho dna mam jedno poucenie - videl som totiz 2 ludi na vozikoch... invalidnych vozikoch... Tak som si povedal, ze som vdacny za tuto namahu a mordovacku (vdacny komu? osudu, zivotu, sebe? :-))) ) a kiez by som to zazival kazdy tyzden az do smrti...

Poviem vam, ked sa mi hnevame kvoli ukradnutemu bicyklu, zlym znamkam v skole, kvoli politikom, tak sme stastny ludia :-)))) Pred casom bezal mail o tom ze kolko ludi nema co jest, ze kolki nemaju kde spat a tak :-/

Som rad ze mam tie problemy ktore mam :-))

3 komentáre:

  1. Prekvapil jsi me... :-) Moc hezky to beres, je videt, ze jsi spravny clovek, ne zadna bezcitna obluda... Smekam pred tebou...:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No asi ma city..tudle mi rek debile..takže asi neco citi :-)

    OdpovedaťOdstrániť