štvrtok 19. augusta 2004

Zlocinec?

Co dokazu biele rukavice...

Tak si to predstav mily dennicek. Ako iste vies, pouzivam pri pisani rukavice... obcas... aby som si nesvinil s mojimi spotenymi rukami na klavesnicu :-)) su to take obycajne biele pracovne rukavice :-) lenze ked sa k tomu prida napalovanie CDcok tak vznikne zaujimavy dojem :-))

Vybral som CD z baliku a zo zvyku som pofukal napalovaciu stranu... pozeram na CD, na ruku, na CD... a nadobudam dojem ze som zlocinec :-))) mat CDcko v ruke na ktorej je rukavica je fakt zaujimavy pocit :-). To vsak nie je cele, CD sa napali, ja ho rukou v rukavici vyberiem, prechytim si ho do pravacky (pisem lavou ;-) ) a do lavej zoberiem fixku... to je teprve haluz :-)))) biela rukavica drziaca ciernu centro-fixku a druha drziaca CDcko... proste genialne, napisem popis a chytim papierovy obal, fuknem aby sa otvoril a nasukam tam CDcko... stale v rukaviciach...

no tak co poviete? som cvok? :-))) ja myslim ze hej :-)

1 komentár: