nedeľa 22. augusta 2004

Vypadok netu

Ten ktory sa posmieval druhym si to vyskusal na vlastnej kozi :-))

Tak sa to stalo... vypadok netu postretol aj mna, zrazu vsetko zmlklo.. DC++ vypadlo, ICQ jak by smet, antivirus sa marne pokusal stiahnut novu aktualizaciu... najprv som myslel ze je to len nejaka blbina, ze sa odpojim a znovu pripojim... lenze to nefungovalo :-))
Tak som zbesilo skusal vsetky mozne stranky od google az po bloguje.cz ;-) a nic...
Neuveritelne sa stalo skutocnostou :-)) Ja, ktory som sa druhym tajne a skodoradostne smial ze maju vypadky a moje stabilne DSL drzi uz 8 mesiacov som spadol do tej jamy, ktoru som kopal druhym :-))
Teraz tu potichu v rukaviciach tukam do mojej bielo-sedej klavesnice a cumim na na staru znamu stranku "The page cannot be displayed..." ktoru som tak casto videl v modemovej ere :-))
Ach jo :-)) Zivot je tak smutny ked nie je net :-) nikdy som si nevedel ani len predstavit aka moze byt koma... ale dnes uz viem ake to je nahle zomriet bez vedomia ze sa opat niekedy preberiem :-))
21:29
22.8.2004

Tak sa mi to na minutu pripojilo a zase nic... ti doktori tu resuscitaciu nejak flakaju :-)) poriadne pridajte do tej elektro srandy :-)) nech ma to otrasie a zase ficim :-))
21:32
22.8.2004

No myslim ze uz to ide :-)) Vdaka panu bohu a doktorom :-)) Staci len umele dychanie a kratka masaz srdca a koma je prec :-)) diky moc :-)
21:37
22.8.2004

1 komentár: