sobota 28. augusta 2004

Nemas co robit?

Chod upratovat! :-))

Pred hodinou a 10 minutami sa ma kamoska opytala ze co robim :-) Tak som jej povedal ze nic :-) a ona, predstavte si, mi navrhla aby som upratoval... no neporazilo by vas to? :-)))

Lenze ruka dala ruku (slovo dalo slovo :P ) a ja som o dalsich 10 minut nemal co robit ale uz vobec :-)

Tak som zacal upratovat, vyhodil som asi tonu papiera :-) skrinku mam prazdnejsiu ako ked sme ju priviezli z IKEA a este vplyvom okolnosti sa mi vyliala voda, ktoru tu popijam a tak som si umyl podlahu :-))

A to najlepsie na koniec - opral som si rukavice (este sa susia :P ) a nasiel som potvrdenie o tom ze som NEODVEDENY, teda ze mam modru knizku, inymi slovami ze som kripel :-))))

No nie je ten svet predsa len este nadherny? :-))

2 komentáre: