pondelok 16. augusta 2004

Nutná (nudná) Teória Relativity

Na čo Einstein nestačil

Keďže pán Einstein vytvoril len dve teórie relativity (všeobecnú a špeciálnu) a nikto iný sa na ďalšiu nezmohol, rozhodol som sa uverejniť moju Nutnú (nudnú) teóriu Relativity (NTR). Základ som si "požičal" od pána Einsteina - teda že všetko je relatívne.

Moja NTR sa zaoberá hlavne nutnosťou nudy :-) To preto, lebo som prišiel na nesmierne zaujímavý fakt - čím viac sa nudím tým väčšie blbosti sa mi zdajú byť zaujímavé (ako napríklad toto :-)) Takže na to aby sa nám niečo zdalo byť zaujímavé sa stačí len nudiť... resp. všetko je zaujímavé len my sa málo nudíme a tým pádom aj nuda je nutná a zároveň relatívna...

Ako z tohoto vyvodiť rozumný záver? Jednoducho - nudím sa :-)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára