streda 25. augusta 2004

Zabava az do dna

Alebo ako sa vymyslaju krcmove porekadla a ako si strngaju poharmi elektrikari

Takze podme pekne od zaciatku.

Na zaciatku bol Velky Tresk, niektori vedci.... moment, od ineho zaciatku :-)))

Okolo 18. hodiny som vyrazil smerom na trolejbusovu zastavku v blahovom domneni ze bude este otvoreny stanok, kde predavaju listky na MHD. Omyl. Zatvorene, nastastie je na zastavke aj automat, pridem k nemu, pokazeny... sakra :-))

Tak som sa presiel ku dalsej zastavke, ziadny T-bus mi nezdrhol, listky som nadobudol nahadzanim asi 7 minci do automatu a pockal som si na ten moj T-bus.

Veziem sa, veziem, ked tu o par zastavok neskor nastupila krasna mlada slecna. Pozeram na nu a zacinam rozmyslat: "Ja ju od niekial poznam... no jasne! Zo zakladky!". Mal som teda jasno o tom ze kto to je ale este mi zostavalo prekonat moju prehnanu hanblivost a vykrocit spravnym smerom :-))

Prekonal som :-) Vykrocil som :-) a nesmelo som sa opytal: "Martina?"

"Ano"

"Ja som Jakub, pamatas sa?"

"No jasne!"

Tak sme pokecali o tom ze kam chodi na vysku a tak, poviem vam to bolo najlepsich 7 minut tohto leta :-) Pokecat s takou prijemnou osobou s ktorou som bol kedysi bol skoro najlepsi kamarat a chodil som s nou 8 rokov... bohuzial iba do jednej triedy :-))))) a 6 rokov som ju nevidel :-)

Potom som dorazil do centra naseho mestecka :-) a kedze som mal este 20 minut casu tak som sa poprechadzal, ale na nic zaujimave som nenarazil, tak som sa vratil do krcmy :-)

Tam cakal zatial len oslavenec ale ludi a zabavy postupne pribudalo, az niekedy o 20:30 sme sa akosi dostali k porekadlu "Ako sa do hory vola tak sa z hory ozyva" a jeden z pritomnych kamaratov to "zhovadil" do tvaru: "Ako sa do vycapu vola tak sa z pohara ozyva". Dostali sme spasonosny napad: Napiseme knihu krcmovych porekadiel! A tak vznikali dobre aj menej dobre porekadla (podla momentalnej hladiny alkoholu) a niektorymi som prispel aj ja ako napriklad "Nealko ma kratke nohy" a z dovodu nedostatku blockov (aby to malo autenticitu tak sme to pisali na blocky z reg. pokladne :P ) a nedostatku napadov sme to 30. porekadlom zabalili: "2x pi a raz plat"

Medzitym sa mi podaril vtip vecera, ale musim to trosku vysvetlit: Kedze tam bola vacsina ludi z FEIky (Elektrotechnicka fakulta) tak si strngali poharmi ako elektrikari :-)

A to je asi takto: Strngu pohare vrchom - anoda, spodkom - katoda, polozia na stol - uzemnenie, vyzdvihnu hore - antena a vypiju - spotrebic :-) No a ten clovek ktory vymyslel to prve porekadlo (a kopec dalsich) to hovoril naopak - katoda, anoda... a jeho brat: "Hovoris to naopak." on:"To je jedno, proste to prepolujes a mas to dobre" brat: "Ked to prepolujes tak sa ti vyleje pivo" on: "Aha..." JA: "Ale on je lavak" pricom to bola len proste obycajna hlaska, ale on je skutocne lavak (ako aj ja) a tak to vyvolalo neutisitelnu hladinu smiechu :-))))

Tak tolko vcerajsi vecer... a to som poobede plakal :-))

1 komentár: