pondelok 23. augusta 2004

Rytmus tela

Preco vstavam tak skoro rano? :-)

Zase ma napadlo cosi, co je podla mna nesmierne zaujimave :-)

V poslednej dobe vstavam okolo siedmej rano, aj ked idem spat o jedenastej. Ja viem ze osem hodin spanku staci, a som spokojny ze neprespavam cely svoj zivot, ale predtym som spal v pohode aj devat, devat a pol hodiny... :-)

Asi to bude tym ze som bol 12 rokov zvyknuty vstavat pred siedmou (zakladka a stredna) plus nejaky ten rocik na vyske...

A aj ked si mozog uvedomuje ze skola mi zacne az o mesiac, telo je zvyknute na zaciatok skoly 1. septembra :-) A tak sa uz pripravuje na skorsie vstavanie... a mozno to bude tymi snami :-i

3 komentáre:

  1. No, tie sny by ma zaujímali.. :-)
    A sedem hodín, to je skoro?
    Ale že sa telo pripravuje na školu, je možné, zvyk je zvyk a podvedomie nepopustí... Ja keď som mala chvíľu pred porodom a nemohla som spávať, tiež som si to zracionalizovala tak, že sa telo pripravuje na prebdené noci s mimčom...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ze by spolunarodovkyna? :-))
    No ten sen bol fakt dobry ale potom sa to zvrhlo na obycajnu prasacinu :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jak jinak,žejo? :))
    stejně to je hnus,že ty vysokoškoláci začínaj tak pozdě :-í

    OdpovedaťOdstrániť