pondelok 23. augusta 2004

Studena voda, teply vzduch

Historia minuleho tyzdna sa opakuje (resp. bolo to horsie ako minuly pondelok ;-))

To co som spominal minuly tyzden, ze som sa cudoval preco sa nikto nekupe, tak to sa stalo aj dnes :-)

Uplne rovnake udalosti ako minuly vikend (dazd a vietor) viedli opat k tomu ze jazero bolo prazdne a dokonca aj plaz (bolo tam asi 14 ludi vratane mojej osoby, pricom minuly stvrtok tam bolo cca 400 maniakov :-))

Ale kedze ja som clovek otuzily (spavam pri otvorenom okne :P ) hupsol som do vody. Blizky manzelsky par (obaja mohli mat tak 50-60 rokov) nahodil vyraz tvare: "bud je to cvok alebo robot" a ich oci nadobudli velkost tenisovej lopticky :-))

Jeden typek opodial co cital noviny, zdvihol zrak a neveriacky pokrutil hlavou na co sa opat ponoril do hlbin tlacoviny :-))

Ja som makal ako Michael Phelps (alebo ako sa ta americka hviezda vola) a o 4 minuty uz som sa susil na horucich kamenoch (ake prijemne ;-) ).

Vietor nepolavoval ale Slnko do toho malo tiez co kecnut a tak som sa tam vydal znovu. Tentokrat este rychlejsie a este dalej :-)))

Tretikrat uz som odvahu nenabral a s vedomim ze kde nie su zeny, nie je co ocumovat, som sa vybral spat domov :-))

1 komentár: