utorok 17. augusta 2004

Bicykel...

...a niekolko rekordov.

Mily dennicek, na uvod ti chcem oznamit ze s diakritikou koncim. Nie len preto ze mi lezie na nervy, ale aj preto ze to akosi znizuje pristupnost pre ine jazykove kultury :-))

Kedze to dnes moc na kupanie nevyzeralo (silny vietor, Slnko vykukalo spod oblakov ozaj len zriedkavo) a doma som ozaj sediet nechcel (v podstate chcel ale nudu vazne nemam rad :-)) isiel som sa prevetrat na hradzu (taka dlha stavba, majuca za ulohu zabranit Dunaju zaplavit Bratislavu). Vietor bol ozaj silny, ale kedze trenujem uz asi tak 3 mesiace, zvladol som cestu tam rychlostou 21,5km/hodinu, co nie je az take zle :-)

Ale vietor sa neotocil a tak mi cestou spat fukal do chrbta co som vyuzil nielen na rychlostny rekord (52km/h, asi pocas 200m :-)) ale aj na casovku - za hodinu som spravil 24,8km co je fakt dobreee :-)) a spolu s prvou hodinou to dalo 46,3km za 2 hodiny, co je do mojho konecneho ciela (50km/2 hodiny) daleko, ale je to posun z doterajsieho rekordu 44,5 :-))

A teraz som unaveny, vycerpany a pijem ladovy caj a jem nieco sladke a mrazene :-))

1 komentár:

  1. Nejdem najst piesen Virtuální duet,nemohol by si moi ho dako poslat,diky moc

    OdpovedaťOdstrániť