nedeľa 22. augusta 2004

Ten strojcek fakt funguje! :-)

Holiaci strojcek na hlavu sa v nasej rodine uplatni :-))

Je to asi mesiac co tatuldo dobehol domov s uzasnym vynalezom od spolocnosti Ph****s (cenzored) ktora ma slogan: Lets make things better, teda robme veci lepsie... sice netusim lepsie ako co, ale to je fuk :-)).

Takze, ten vynalez je holiaci strojcek na hlavu - proste to strcite do zastrcky a ono to holi hlavu... teda ak to niekto vedie :-)) Kedze moje vlasy znacne podrastli a ja dlhe vlasy nemam rad :-) tak som sa stal pokusnym kralikom :-))

A to by ste neverili, ono to fakt funguje :-)) Nie je to ako od profika (tatuldov zrak uz nie je co byval kedysi :P ) ale je to zadarmo! :-)

Takze som "ocihany" a nepoti sa mi hlava... zivot je tak fajn :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára