štvrtok 1. júna 2006

Po hydrách prišli draci.

Čierni. Čierni draci.SaP Proti jednému z minuloročných drakov som neúspešne použil kúzlo opravný termín. Bol som teda nútený vykúzliť opakovanie predmetu. Keďže nie som bohvie aký kúzelník, musel som sa na tohto draka dôkladne pripraviť. Drak je to odolný, hrubá čierna koža odrazí takmer všetky útoky. Učil som sa všetky tie hnusne sterilné a nepotrebné fakty a či to bolo na niečo dobré uvidíme onedlho. Nerád by som skonal na takomto súperovi. PVS Drak jedného zo školských warlockov. Toho istého, ktorý proti nám minulý semester vyslal Robotiku. Tú som, ako iste všetci viete, nezdolal a podobne to vidím aj z PVSkom. Za prvé som na to mal deň a za druhé som počas prednášok kreslil anjela a iné veci, prípadne písal Meruala... Takže logicky z riadneho termínu očakávam menej ako nula bodov (nula je zatiaľ môj rekord). Ešte ma v pondelok čaká jedna ľahšia hydra a potom opraváky... tak som sám zvedavý, aké kúzla budem musieť použiť a či mi bude stačiť Mace+1 (tí, čo videli Futuramu, vedia o čo ide $$;-)$$). Len tak mimochodom, z minulopiatkovej hydry som dostal 2- $$;-)$$

3 komentáre: