štvrtok 29. júna 2006

Ružovo-zelená haluz

a iné cyklistické postrehy.V pondelok a stredu som sa bol spolu s mojimi vernými kamarátmi a kamarátkou kúpať v Čunove. (Náročný úvod, poviem vám...) Eh (to akože sa mi veľmi chce $$:-i$$) tááákže... Tak sme bicyklovali... vlastne iné som chcel $$:-))$$. V pondelok to vyzeralo asi tak, že som najskôr zabehol schladiť môj prehriaty procesor (tzv. $$green$$InHead$$/font$$) spolu s ostatnými komponentami na Košariská. Keď som sa vrátil tak sa mi na ICQ ozval Kiršo, že či sa neskočím okúpať aj do Čunova. Ej, čo by som nešiel, chlapče, ale až 15:34 $$:-i$$ (zasvätení vedia $$;-)$$ (zdravím Leňulku)). Tak som teda 15:34 vyrazil, aj keď ostatok (to akože Katka, Kiršo a Dupi) sa mali stretnúť okolo pol druhej. Do Čunova (resp. k jazeru) som, div sa svete, prišiel skôr ako oni $$:-))$$. To viete, keď niekto mešká pol hodiny (zdravím Katku) a potom vydrúla dve Vienoly (fajn názov $$:-))$$) (taktiež zdravím Katku $$:-))$$), tak sa tie minútky nazbierajú. No každopádne to bolo super, ale cítil som, že tento rok som tréning výrazne zanedbal... Nuž a v stredu sme išli znovu, tentokrát bohužiaľ (či dík? $$:-i$$) bez Kirša. Tak to už som dal hádam aj vyše kilometra... (plávaním, nie na bajku $$:-))$$). A čo tá ružovo-zelená haluz? Tož, to vám Katka má takú ružovú nafukovačku, tak sme jej to aj v pondelok aj v stredu pomáhali vyfučať, no a to pri tom vyfukávaní stále čumíte na ružovú a drtíte ventil. Potom tak zrazu pozriem na ruku a hľa, celá zelená... Podobnú haluz som mal aj v stredu a dokonca ju mal už aj Dupi. Každopádne ma napadla teória, že oko sa prispôsobuje vnímanému spektru farieb a tým pádom skresľuje ostatné vlnové dĺžky. Takže keď dlho pozeráte na ružovú, potom sa vám všetko zdá nazelenalé. A naopak... musím si to ešte vyskúšať $$:-))$$

1 komentár:

  1. Vydurit, Vienola, drtit :D :D :D , dobreee :P slova :). Naozaj bolo perfektne. Ale vacsia sranda by bola, kebyze nas je viac. Co sa tyka spektra.... Tak ked sa pozeras na oranzovu, tak vsetko mas potom do modra :)

    OdpovedaťOdstrániť