utorok 6. júna 2006

Konkurečný boj na FEI.

K tomu posledná hydra a všeochotná banka.Včera som bol na poslednej hydre. Priemyselné komunikácie meno jej. Musím sa zodpovedne priznať, že som záver skúškového vypustil viac ako by bolo vhodné. Dúfajme, že bez ujmy. Najskôr som sa bol plný očákavania pozrieť na výsledky $$violet$$čierneho draka$$/font$$ SaP. Pozerám, pozerám a hľadám magické číslo $$green$$22503$$/font$$. T.j. moje osobné číslo, ktoré mi pri mojom nástupe pridelila FEI a ktoré ma sprevádza celým štúdiom ako verný priateľ, či mnohokrát skôr ako neverný nepriateľ. Našiel som a pohľadom som bežal ďalej doprava. 10-20-27-57-3m. To by bolo dobré, ale keďže som človek nedôverčivý, bežal som pohľadom zase späť. 3m-57-27-20-10-23507. Ej bysťu. To nie som ja. Tak znovu. 22503-10-20-27-3m. ÁNO! Som to ja $$8-D$$. Takže som oficiálne v ďalšom ročníku, ktorý však v mojom prípade bude vlastne opäť ročník štvrtý. Pkom bol v pohode, aj keď ma prekvapil úvodný 20 bodový test, z ktorého som očakával lepšie výsledky. Otázky boli na 60% iné ako minulý rok, t.j. na teste, ktorý som mal preštudovaný odzadu dopredu $$violet$$& vice versa$$/font$$. Písomná časť bola v pohode, lebo mi Viktor stihol povedať tak 3/4 obsahu prvých dvoch otázok a niečo som ešte opísal od blízko sediaceho spolupisateľa. Takže si myslím, že som to napokon zmákol aj napriek neúnavnému hraniu $$green$$SimCity 4$$/font$$ a zopakovaniu si $$green$$Call To Power 2$$/font$$ počas víkendu. Konkurenčný boj Je zvláštne, že školou už niekoľko týždňov, ba až mesiacov prúdia reči o tom, že bufet $$violet$$Papagáj$$/font$$ končí. Je taktiež zvláštne, že školou už niekoľko týždňov prúdia reči o tom, že ho nahradí bufet, ktorý je aj na PrifUK(u). Najzvláštnejšie však je, že som pred pár dňami v novinách objavil inzerát vyhlasujúci konkurzné konanie na prenájom bufetu v bloku E na FEI STU. Že by bol víťaz známy skôr ako samotný konkurz začal? $$;-)$$. FaxCopy vs. Rela Rela. To je na FEIke legenda. V prvom ročníku $$violet$$jediná$$/font$$ spoločnosť poskytujúca feikárom copy služby. Lenže... v druhom ročníku sa náhle v prízemí bloku C objavilo FaxCopy. Konkurencia? Myslím, že viac než dobrá. Včera totiž pred Relou visela ceduľa s nápisom Predajňa uzavretá. S prístupom k zákazníkom, cenami a mega ochotou dúfam, že na veky. A že príde niekto, kto bude ešte lepší ako FaxCopy. Konkurencia je totiž dobrá. Nuž a o banke je aj škoda hovoriť. Po 4 rokoch som si uvedomil, že $$green$$Euro26 Visa Electron$$/font$$ mi je na veľké guličkové, ako rád vravievam. Zľavu som nevyužil ani jednu, zatiaľ čo na členskom som vyplazil už liter. Tak reku si ju zruším. Tož teta by to aj rada urobila, oni z tých 250 kačiek ročne nemajú ani halier. Ale... nedá sa. Vraj kartu objednávajú 3 mesiace pred tým ako ju dostanem. Dostanem ju v auguste. Takže si ju môžem zrušiť až od budúceho mája... škoda.

9 komentárov:

  1. Kubo, k tej karte len tolko. Skus si pozriet obchodne podmienky zmluvy o zriadeni uctu, ktoru si podpisoval, ked Ti tu kartu dali. Okrem toho nezabudni, ze v rodine mas niekoho, kto sa dokazal vzopriet sukromenmu sektoru a prostrednictvom SOI zabojovat o vlastne prava (konkretne koncert Mekyho pre seba, manzelku a svagra zadarmo).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No, lenze ja sa na to radsej vybodnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. správny Lavovský prístup, ja by som to riešila podobne. Len by som si fakt zistila, kde môžem tú kartu uplatniť.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ved ja k tomu kazdy rok dostavam taku brozurku... mozem ti ju pozicat aj s tou kartou, nikde na nej nie je fotka, takze ju mozete pouzivat ;-) Napriklad muzea, kina...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. VAU, že jaký kompliment od brácha. Starý (JA) vidíš vyzeráme na menej ako 26, teda ja určite.:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Stará, nám mladým patrí svet. Ber kartu a brožúrku, ideme to využiť. :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tuším sme ten blog zase premenili na rodinný chat, uff.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nuz, poznaspolitiky. Vyberove konanie je sice vyhlasene. Ale uz sa ohovori kto vyhra.

    Rele COMPLETNE SUX. Akoze tak zly obchod (kopirovnu) som jakziv nevydel. Teta je tam na HOVNO, sluzby NAHOVNO a vlastne vsetko je tam nato H..

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Janco >>> Presne, dokonca tie tetky v satni poskytuju lepsie sluzby ako tetka v Rele. Este xcela udrzat podnik tym, ze predavala bagety. Tie sa celkom dali, ale na kopirovacich strojoch uz zasychal toner + pavucinky....yep, to nasere.
    Rodina >>> Idete sa pokusim o nory rekord :P ? Btw, dobte OT :P

    OdpovedaťOdstrániť