pondelok 19. júna 2006

Do ľava,

do prava a napokon znovu do ľava.Nie, výnimočne nehovorím o slovenskej politickej situácii. Tá si moju pozornosť snáď ani nezaslúži $$:-))$$. Hovorím o tom, čo nás učili v škôlke. A hádam aj v škole. Že ako sa prechádza cez cestu. Pozriete sa naľavo, potom napravo a znovu naľavo, čo ak sa medzičasom prirútilo auto, ktoré ste nezaregistrovali sluchom? Potom prejdete. V pohodičke. Opatrnosť musí byť. Pokiaľ možno prejdete na najužšom mieste, najlepšie na prechode pre chodcov a čo najsvižnejšie. Toľko k teórii. A aká je prax? Uff... pomaly škoda reči. Ľudia si chodia kade chcú, krížom krážom, nie že nepozerajú vľavo a vpravo ale ani dopredu, nepočujú (asi som si moc namazal reťaz, teraz mi bicykel takmer nepočuť), nevidia, nevnímajú. Nedajbože ak ma zbadajú, keď som od nich vzdialený cca 2 metre (nevidiacich a nepočujúcich (aj keď postihnutí nie sú) obchádzam čo najväčším oblúkom, aby som nemusel $$green$$Denisa$$/font$$ čistiť od krvi). To je potom krikúúú... Ak sa ešte niekto diví, že je na cestách veľa mŕtvych, tak ja to rozhodne nie som... $$violet$$Človek aby si začal šetriť na helikoptéru.$$/font$$

4 komentáre:

  1. nás učili, že na každou stranu dvakrát :-i :D (a to kolo bylo určitě tak neslyšný, že jsi ho namazal vysoce kvalitním olejem na smažení a ne nějakým technickým.. zbytkem :DD)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kubo, okrem pozerania sa na obe strany si davaj pozor, nech nenatrafis na uchyla, ktory sa bude za jazdy prezliekat. Taki su najhorsi, ohrozuju nielen seba ale aj okolie.:-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jo, lidi jsou dneska ignoranti :-i :D btw. urcite dodrzujes ten topic? :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ked si v aute, pusti stierace a rozbehni sa DOST rychlo. Uvidis, ako ti budu ludia odskakovat z cesty :) .
    1. Pochopia, ze si maju davat na seba lepsi pozor.
    2. Tento postup som este nepraktizoval. Mozno niekedy, hehe

    OdpovedaťOdstrániť