sobota 10. júna 2006

Happy Birthday!

Ako sa aj nemčina môže stať zábavnou keď máte vedľa seba Moniku.Dni plynú čím ďalej tým rýchlejšie a tak padla kosa na kameň. Viem, veľký zmysel to nedáva, ale dobre sa mi to píše. Včera, v historický deň, 9.6., som mal narodeniny. Čo je vskutku nečakané, lebo, predstavte si, minulý rok som ich mal tiež. Nuž a keďže som mal narodeniny, bolo ich treba patrične osláviť, nehovoriac o tom, že moja dobrá kamarátka $$violet$$Dáška$$/font$$ ich má hneď po mne. Už od 7.6. mi začala blahoželať hromada ľudí (to preto, že ICQ to hlási 2 dni dopredu $$:-))$$), dokonca taký, s ktorými som si nepísal roky, takže som si z ICQ dal preč dátum narodenia. O takéto blahoželania nemám záujem $$;-)$$. Čo ma mrzí, jedna osoba mi nepopriala vôbec, ale asi už je mi to jedno. $$green$$Long story short$$/font$$ sme vyrazili včera večer do Slovak Pubu, kde sme oslavovali aj pred rokom. Je takmer isté, že niečo zabudnem popísať, lebo bolo proste toľko udalostí, že človek s mojou mozgovou kapacitou a navyše omámený alkoholom (a že ho bolo $$:-i$$) si to proste pamätať nemôže. Čašníčka Taká fajná osôbka s veľmi jemným hlasom, že nás ani prekričať nemohla. Neustále sa snažila si všetky objednávky zapamätať a to neomylne viedlo k občasným výpadkom. Napríklad Monika čakala na svoj veľký pohár (dlhý príbeh) asi 3 kolá. Ale to všetko sa milej slečne dalo odpustiť, lebo s ňou bola sranda $$;-)$$. Kamaráti kamarátov a iné príbuzné osoby Ešte nikdy sa na žiadnej našej oslave nestalo, že by nablízku bolo toľko známych osôb. Napríklad Mišo, spolužiak zo školy, automatizér ako repa. Ej veru, bol dobre sťatý. Alebo Ivkin spolužiak z gympla, či jej kamarátka Kvasnica... Nehovoriac o tom, že Dupi cestou domov (to by bol príbeh sám o sebe $$:-i$$) stretol v buse kamarátov. Nemčina Tak toto by sa dalo bez pochýb považovať za $$violet$$vrchol$$/font$$ večera. Chudák Monika, ktorá stále a neúnavne sedela vedľa mňa (až som ju uznal za svoju dcéru $$:-))$$) musela znášať moje nemecké excesy. A nielen to, s radosťou pridala svoju trošku do mlyna. Začalo to tým, že $$green$$nápojový a jedálny lístok$$/font$$ bol nielen po slovensky, ale aj po anglicky a hlavne po nemecky. Ak ste sa niekedy s nemčinou stretli, tak viete aké slovné konštrukcie dokážu vyrobiť. Nuž a keď je naviac preklad zo slovenčiny viac ako doslovný, tak to vedie k neskutočne vtipným situáciám. Tak či onak, ja viem po nemecky veľmi $$green$$veľmi$$/font$$ veľmi $$violet$$veľmi$$/font$$ málo a Monika tak priemerne (snáď jej moc nekrivdím $$:-))$$). Skrátka a dobre, hodnú časť večera (odhadom poviem že tak 3 hodinky) sme sa zabávali na vlastnej nemčine, pričom Koldo sa na nás pozeral ako keby sme spadli z višne. Na našu obranu musím uviesť, že sme obaja mali počas $$green$$nemčiny$$/font$$ v sebe len dve deci červeného $$:-))$$. Multigratulácie Nejakým záhadným spôsobom sa prihodilo, že sa začalo gratulovať skôr ako je obvyklé. Takže vznikol little chaos, lebo polovica ľudí nevedela, že sa už gratuluje. Takže mi zagratulovala tak tretina osôb a Jano sa rozhodol, že začne druhé kolo so slovami "No tak keď už ti nikto nechce gratulovať, tak ja ti pogratulujem znovu $$:-))$$". Akože... LOL $$:-))$$. Potom sa to akosi rozbehlo, aj keď som si teda musel gratulantov naháňať sám $$:-i$$. Darčeky Dostal som takú peknú trúbku na bicykel, ktorú si rozhodne ešte dnes namontujem a na hrádzi ňou budem strašiť korčuliarov $$;-)$$. Čo je však dôležitejšie, Dáška dostala putá $$:-))$$. Takže myslím, že si so svojím priateľom Pepanom hodne užijú $$:-i$$. Podpisové karty Hm, to je pekne divný názov, ale budiž. Každopádne, Dupi mal pripravenú (ešte za triezveho stavu) peknú básničku pre Dášu, ale nemohol som odolať a tak som mu ju sprznil (aj pre pobavenie Moniky, lebo nemčina už nás akosi unavovala $$:-))$$). A tak vznikli rými ako "...Dáša - zemiaková kaša" prípadne "...optimizmu a veľa sadomasochizmu" $$:-))$$. Dúfam, že tá fotka, na ktorej by to malo byť bude dostatočne ostrá aby som vás týmto mojím výtvorom obšťastnil $$:-))$$. Bohužiaľ, kvôli podpisu "Jimík" mi prischla prezývka Džemík. Čučoriedkový a vyhúkaný. Ale čo už, stávajú sa aj horšie veci $$:-))$$. Dupi - terč Áno, už je to tak. Nebyť Dupiho tak by sme si s Monikou pomaly ani nemali z koho strieľať. Obnovil som jeho starú prezývku, ktorú som vymyslel tuším na Paliho oslave - $$violet$$Hormoňák$$/font$$. Už si na nejaké podstatnejšie veci nespomínam, ale každopádne starnem. Kedysi mi 8 deci vína nerobilo problémy a teraz som po štyroch bol... divný. Nechtiac $$:-))$$. Ale hádam to bolo tou skvelou atmosférou, ktorú nastolila najmä Monika, za čo jej veľmi pekne ďakujem $$;-)$$. Aj preto som o ňu rozšíril nasu virtuálnu rodinu, v ktorej sú Janco a Ivka (a.k.a. Trojka™) moji súrodenci. Tak sa z Moniky stala moja dcéra, odhliadnuc od toho, že som nedávno vymenil v mojich plánovaných pomenovaniach dcér Maggie za Moniku $$;-)$$. Maggie je totiž na slovenské pomery nepoužiteľné meno $$:-))$$. Sou... ako sme sa s Dáškou dohodli, spoločné oslavy plánujeme ešte na ďalších sto rokov a ak bude trend pokračovať, tak každá ďalšia bude lepšia a lepšia $$;-)$$.

6 komentárov:

  1. Moc se omlouvám. Já na ty čísla nemám fakt paměť. Všechno nejlepší k narozeninám. Hodně štěstí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janco: Trojkaaaaa (ale berieme aj Moniku, nie? Predsa ju nenechame JTmu napospas :D )
    Zuzu: No vidis ako daleko si to dopracovala :D a nie len dcera je starsia od teba, ale aj vnucka :D
    Kitikara: Dakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taaaaaak a ideme pisat :P >>>
    Casnicka: heh, sranda baba, len skoda, ze sme lud sem tam utisit, lebo by nam pifco nikdy neprislo :)
    Tvoj spoluziak miso je kamos mojho spoluziaka misa :D ... Lol, dobra nahoda :PPP. Co sa tyka kamosov, co som stretol, no peckaaaa :) , sli sme este na 2 pifca. Nakoniec som prisiel domov asi o 4:00.
    Nemcina: ze len 2dcl cerveneho :) , to je tak akurat pre teba ;).
    Darceky: Tak toto bolo no comment :P. S tou trubou sme sa hrali hadam cely vecer. A tie puta, omg, este teraz ma paprce bolia :P
    Podpisove Karty: tak toto je jeden velky NO COMMENT!!! Pokazis vsetko, co sa da. Btw, nefotili sa karty, aspon podla fotiek, co som skopiroval na komp.
    Ja a terc? Ani ne :). Hormonak podla mna moc nefachal :P , alebo som o tom ani nepocul, hehe, radsej :).
    ReSuMe >>> Celkovo bola party absolutne super :). A cim dalej, tym je lepsia, gratulujem, daske & jimimu za ich pozvanie a perfektne prezitie vecera :P. Yo & peace

    OdpovedaťOdstrániť
  4. TRojkaaaa. Jasne ze bereme. Takym priseram ju nenachame. (dufam, ze tento blog necitaju)

    OdpovedaťOdstrániť