štvrtok 8. júna 2006

Poslednýkrát.

A úspešne.Už je to tu. Konečne prišlo to, čo každý očakával. Každý. Očakával. Posledný deň v škole. $$green$$Môj$$/font$$ posledný deň v škole. Môj $$violet$$posledný$$/font$$ deň v škole. No dobre, už to trochu preháňam $$:-i$$. Avšak ešte pred posledným dňom v škole (mimochodom mojím) som si bol na Hlavnej stanici vybaviť preukaz $$green$$JuniorRailPlus$$/font$$, aby som mohol chodiť za macíkom lacnejšie a tým pádom aj častejšie $$;-)$$. Môj posledný deň v škole (že to znie ako názov knihy? $$:-))$$) som mal naplánovaný do poslednej bodky. Prídem do školy, checknem výsledky z poslednej hydry (a.k.a. Pkomu (tuším sa u mňa zas do módy vracia $$violet$$a.k.a.$$/font$$ (viz tá hláška hore))), skontrolujem výsledky zo SaP (človek nikdy nevie, či sa neprehliadol), zmením si Oúp na budúci rok (rozhodol som sa ani nepokúšať PVS spraviť, lebo... lebo Jurišica (prof. Ing. a iné veci)) a napokon ešte skontrolujem elektronický index. Plán vyšiel do poslednej bodky (čiarky nevynímajúc), z Pkomu som dostal 2-, SaP tak ako som to videl minule - 3-, elektronický index v pohode, Oúp som si zmenil, aj keď tá nová $$green$$cica$$/font$$ čo nám robí tajomníčku VPRA z toho bola trochu schaosená a hovorila mi dieťa moje, pričom vyzerá maximálne na 30. Ale možno iba tak dobre vyzerá a v skutočnosti má 45... potom chcem číslo na jej plastického chirurga. Takže $$violet$$Adios, hnusná FEIka$$/font$$, uvidíme sa v septembri.

3 komentáre:

  1. Ja ze cislo na nu. Jimi. To si pokazil. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za macikom?Vrrrrr :o))). S macikom sa spava :P ...tie vase myslienky a slova clovek tazko chape :P

    OdpovedaťOdstrániť