utorok 27. júna 2006

Jimi The Marathon Runner

Obľubujem (nielen) beh na (prevažne) dlhé trateNie, nebojte sa. K priveľmi aktívnej cyklistike a neveľmi aktívnemu plávaniu nepribudol priemerne aktívny beh. To, že radšej behám dlho a pomaly ako krátko a rýchlo som si všimol už na základke. To že sa bicyklujem radšej dlho a rýchlo ako krátko a pomaly je zreteľné iba v časoch na to priaznivých. Inak sa mi nechce ani ... ani pohnúť pedálom. Ale o inom som chcel. V pondelok, utorok a stredu som pozeral LOTR. To akože Pána Prsteňov. Aby toho nebolo málo tak samozrejme Extended Edition. Dohromady slušných 11 hodín. Celkom slušná nuda $$:-))$$. Ale nie, musím uznale priznať, že sa mi to páčilo, aj keď to bolo chvíľami fakt rozťahané ako pravá talianska pizza. Pôvodne som si to chcel pozrieť non-stop, ale... na také bláznovstvo som ešte nedozrel. Bude mi stačiť Back to the Future u Leňulky $$:-))$$. O pár vzdialených rokov plánujem maratón Harryho Pottera. Sedem dlhých filmov v kuse... psycho $$:-))$$. LOTR však nebol jediný maratón ktorý som nedávno absolvoval. Včera som dopočúval ultimátnu zbierku 426 hitov 90. rokov. Akože $$green$$Ultimate 90's$$/font$$. Pôvodne to malo vyše 500 songov, ale keďže už slušnú zbierku mám, musel som ich zopár vyhodiť. Ďalších niekoľko rapperských počinov $$violet$$Nottorious BIG$$/font$$a išlo tiež do hadov a tak mi zostalo 407 pesničiek. Po prvom počúvaní $$;-)$$. Verím tomu, že keby som si to zopakoval, tak ich nezostane ani 350 $$:-))$$. Takže toľko k môjmu $$green$$Micro AZ Winamp$$/font$$u.

1 komentár:

  1. Nuz na tvoj podnet som si to stiahol aj ja. Treba povedat ze nic moc...

    OdpovedaťOdstrániť