piatok 2. júna 2006

Magické slovo torrent.

Google a Azureus sú skutočne silná dvojka.Hľadáte film $$green$$Walk the line$$/font$$? Stačí do googlu vraziť Walk the line $$violet$$torrent$$/font$$. Hľadáte $$green$$Návrat do budúcnosti$$/font$$? Všetky tri časti? Dvd Ripy? Stačí google a heslo Back to the future $$violet$$torrent$$/font$$. Dúfam, že za toto blognutie nepôjdem do basy, ale spolieham sa na to, že tam vonku sú o mnoho väčšie ryby ako ja $$:-))$$. Takže najprv musíte mať torrent klienta. Žiadny problém. Stačí google a torrent client. Nečakané, že? $$:-))$$. Posledné dva mesiace som DC++ už ani nespustil, lebo nemusím. Denné/ú/ý FUP (1GB) vyčerpám každý deň, plus vždy niečo naviac. A ťahám ako divý. Aby ste si nemysleli, že iba ilegality, tak minule som si stiahol voľne dostupný, prvý mp3 album $$green$$Jarka Nohavicu - Česká Pálená$$/font$$. Alebo dnes trailer na pripravovanú stratégiu $$green$$Supreme Commander$$/font$$. Takže ak budete potrebovať kompletné $$violet$$Star Wars$$/font$$, alebo $$violet$$Terminátora$$/font$$, prípadne hudobné albumy od $$green$$Johnny$$/font$$ho $$green$$Cash$$/font$$a, cez $$green$$Britney Spears$$/font$$ až po $$green$$Backstreet Boys$$/font$$, viete kde ich hľadať. Na googli. Všetko je totiž na webe $$;-)$$.

8 komentárov:

  1. Kdo nesosá z netu, jako by nebyl. :D A kolik GB (či rovnou TB ?) máš? A jdu to hned vyzkoušet. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heh, DC je dobre na Slovenske a Ceske mp3 a filmy. To na torrentoch proste neni, aj ked su aj SK a CZ torrent sajty, ale je tam tazke sa dostat.
    Inac Filmy a zahranicne albumy tak to je jasny vitaz Torrent. u mna je vytaznim klientom UTORRENT

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Akurat rozmyslam o postihu za trestnu cinnost suvisiacu s piratskymi a falsovanymi produkatami. Mam dojem, ze podla novely trestneho zakona sa to vysplhalo az na tri roky.
    :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. JA nech drží zobák, lebo tiež chce nejakú trilógiu stiahnuť pokiaľ si dobre spomínam a ešte sa mu autor článku môže hodiť. :-) A vôbec kto Ti dovolil písať na internet vyhlásenia bez písomného súhlasu zákonitej manželky?:-x

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 4 segra:

    Nevsimol som si, ze by som potreboval od niekoho nejake povolenie. Okrem toho pokial viem, v zymsle zakona o rodine je manzelstvo rovnocennym vztahom muza a zeny. To znamena, ze segra nema co JA instruovat o tom, co JA moze alebo nemoze.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nerozumiem slovu zymsle, keby tam bolo zimsle, to sú asi zimné sysle, ale takto fakt neviem.

    OdpovedaťOdstrániť