utorok 20. júna 2006

Revitalizácia

Plány minulé, súčasné aj budúce.Pod váhou nekompromisných a nepodplatiteľných čísel som nútený prehodnotiť, zrevidovať a pretransformovať môj najznámejší $$violet$$Plán 10K$$/font$$. S tým zároveň inicializujem jeden staro-nový plán, kódovo nazvaný $$green$$70-2007$$/font$$, čo v preklade znamená $$green$$70 kg do začiatku roka 2007$$/font$$. Tento plán bol pôvodne pripravený (a veľmi krátku dobu aj úspešne realizovaný) pre rok 2005. V absolútnych číslach to teda znamená $$violet$$11 kilogramov behom pol roka$$/font$$. Aká bude realita ukáže čas a váha. (Za to že mám dobrý rozbeh približne kilogramom čokolády vďačím naším nedávno sa z Francúzska navrátivším mladomanželom.) Aj pre fanúšikov Plánu 10K mám dobrú správu. Ten (ako som spomínal hore) pretransformujem a to konkrétne na $$green$$Plán 5K$$/font$$ s tým, že predpokladám splnenie pôvodného (10 000 km) plánu v horizonte 20 rokov, čím sa z neho stáva jeden z minoritných zmyslov života. $$green$$Posmešné komentáre mažem, lebo na ne nie som zvedavý a ani na ne nemám náladu$$/font$$ $$violet$$Či ide o posmešný komentár rozhodnem ja, takže bacha$$/font$$. $$:-))$$

9 komentárov:

  1. To som zvedavy, ci zmazes aj moj komentar, lebo by sme museli s mladomanzelkou prehodnotit to kilo cokolady.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. (to radsi nebudu nic psat :-i :DD)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. JA: Jednu uz som zjedol a bola ňami ňami ňami :D Takze dufam ze coskoro sa chystate bud do Svajciarska alebo do Belgicka na dalsiu svadobnu cestu :D
    Kiti: Diky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No konečne nejaký reálne zrealizovateľný plán - myslím 5k, pretože o tom druhom veľmi pochybujem, vzhľadom na množstvo jedla, ktoré si schopný spapkať. Inak držím palce.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Že jaký nudný kec! Ale na nič lepšie som si vzhľadom na vyhrážky netrúfla

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kubo, dalsie cesty do Tebou menovanych krajin plne zavisia od rozhodnutia mladomanzelky. Vies, ze pokial ide o cokolady (a obaly zvlast), ja nemam ziadny problem.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Proste kaaaamo, takze 5 tisic sa urobi ako nic. Len treba bikovat vsade tak, kde sa da :) (napr. do potone, kde ale nexces ist :((((, lebo ides do pardubic). S tymi 70 kilami by som ti aj nejak pomohol, ale neviem ako :) . Skus u nas byvat tak mesiac a verim, ze mama ta vykrmi aj na viac :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Niekde som čítala, že chalani, čo chcú pribrať makajú v posilovni a ide to. Čo ty na to leňoch? A papkaj veľa mäsa (hlavne kura a ryby) a tvarohu (aspoň 1/2 kg denne). Len kto to bude platiť to neviem:-) A ráno si treba dať zasmaženú polievku, alebo teplú krupicovú kašu. A poriadne, nie že 2 -3 lyžičky.

    OdpovedaťOdstrániť