utorok 27. februára 2007

Leziem, lezieš, lezieme.

A istím, istíš, istíme.V nedeľu sme boli zase loziť, tentokrát na veľkú stenu s lanami a tak. Zaplatili sme si kurz, aby sme vedeli čo a ako, a aby sme si nedolámali väzy, bo aj zlá vec sa môže prihodiť. Po počiatočných problémoch som sa s tým celkom zžil a ku koncu už som istil skoro ako profík $$:-))$$. Aj vrchol som dosiahol, síce dúhový, ale predsa $$:-i$$ a nabudúce dám dúfam aj jednofarebný. A možno aj dva. Celkom som sa podivil ako dobre to išlo Monike, s tým budem musieť niečo urobiť, predsa nemôže byť moja druhorodená lepšia ako ja $$:-i$$. Inak sme tam stretli aj Janca a Ivku, pričom Janco bol doničený už z doobedňajšej lyžovačky, takže nebol úplne fit, ale napriek tomu šplhal celkom dobre a spravil zákernú čiernu cestu. Ale zase treba povedať, že už tam bol tretí raz $$:P$$.

1 komentár:

  1. Vtedy sme lozili o 106 :) . A hlavne si netreba davat CIERNE TRICKO :D

    OdpovedaťOdstrániť