pondelok 19. februára 2007

Zuzu & Dupi 23

FotečkýýýRapperská séria: Dcérska séria: A taká pekná fotečka to mohla byť, keby to niekto nekazil $$:-i$$ a výnimočne tým nemyslím seba $$:-))$$ Nájdi tri rozdiely $$:-i$$ A furt mi musí robiť zle $$:-i$$ A druhá samozrejme neváha a tiež sa pridá... ako som si vychoval, tak mám, no $$:-))$$ Ostatné: Ukázala $$8-D$$ Cha, ukradol som mu ju $$:-i$$ Tu sa snažím gratulovať $$:-))$$ Tortáš Terorista báči A toľkoto nás bolo Teším sa opäť o rok $$:-))$$

1 komentár:

  1. Darceky boli uzastne :) . Konecne deka, ktoru naozaj zbalim kdekolvek a nepotrebujem na to polku batohu :))), slapky...ved vieme na co :D , torta sa spapala, ale bola neskutocne vyborna :) (tymto chcem podakovat kirsovej maminke a kirsovi) a samozrejme DAKUJEEEM YVUUUS :) ... !!! DVOJKAAA FOREVER !!!

    Som rad, ze sa ti (vam) oslava tak pacila, a tesim sa opat o rok :) .

    OdpovedaťOdstrániť